اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شبکه دامپزشکی آذربایجان غربی:

رعایت بهداشت لازمه ادامه فعالیت کشتارگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: وجود استانداردهای لازم در زمینه بهداشت لازمه ادامه فعالیت کشتارگاه‌ها است.

رعایت بهداشت لازمه ادامه فعالیت کشتارگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران شهرام دیلمقانی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تهیه و توزیع گوشت سالم در چالدران که با حضور مدیرکل شبکه دامپزشکی استان آذربایجان غربی در فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: برای اینکه کشتارگاه شهرستان چالدران مجددا راه‌اندازی شود نیاز است تا به بهداشت این کشتارگاه رسیدگی شود.

وی وجود بهداشت در کشتارگاه‌ها را موثر دانست و تصریح کرد: وجود حداقل استانداردهای بهداشتی در کشتارگاه‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

دیلمقانی با بیان اینکه نبود بهداشت کشتارگاه‌ها سبب بروز مشکلات متعدد برای مردم می‌شود، افزود: نباید به خاطر منافع خودمان با سلامت مردم بازی کنیم.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌غربی به خطرات ناشی از بروز بیماریهای بهداشتی از طریق کشتارگاهها و گوشت ناسالم اشاره کرد و اظهار داشت: عدم رعایت موازین بهداشتی تعیین شده و ناکافی بودن تجهیزات در کشتارگاهها می‌تواند سلامت مردم را به خطر بیندازد.

دیلمقانی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد چنین مواردی بودیم، گفت: در گذشته شاهد تجربه تلخی در ارتباط با شیوع بیماری دامی بودیم و نباید اجازه دهیم این اتفاق‌ها بار دیگر بیافتد.

وی با تأکید بر سلامت دام‌هایی که کشتار می‌شوند و رعایت بهداشت در کشتارگاه‌ها، تصریح کرد: وجود حداقل استانداردهای موجود می‌تواند موانع پیش روی بازگشایی مجدد کشتارگاه چالدران را از میان بردارد.

انتهای پیام/61001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول