اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت بویراحمد:

سیاسی‌کاری در حوزه بهداشت و درمان بازی با جان مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت بویراحمد با بیان این‌که تنها حوزه‌ای که در آن نمی توان به هیچ‌وجه سیاسی‌کاری کرد حوزه بهداشت و درمان است، گفت: سیاسی‌کاری در حوزه بهداشت و درمان بازی با جان مردم است.

سیاسی‌کاری در حوزه بهداشت و درمان بازی با جان مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمدرضا محمدی عصر امروز در آیین تودیع خود در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که با حضور معاون امور بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: هرگز آدم سیاسی نبوده و دلسوزانه به دنبال خدمت به مردم بودم.

ویبا بیان این‌که تنها حوزه‌ای که در آن نمی توان به هیچ‌وجه سیاسی‌کاری کرد حوزه بهداشت و درمان است، گفت: سیاسی‌کاری در حوزه بهداشت و درمان بازی با جان مردم است.

مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران یادآور شد: در طول 5 سال مدیریت خود در این اداره 30 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی تصویب و پروژه‌های مورد نظر به بهره‌برداری رسیدند.

محمدی افزود: ساخت 14 واحد منزل مسکونی ویژه پزشکان متخصص، راه‌اندازی کلینیک ترک اعتیاد و کلینیک دندانپزشکی از دیگر کارهایی بود که در زمان مدیریت بنده انجام شد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال 85 آمار کارتن‌خواب در گچساران بالا بود که با راه‌اندازی کلینیک توانستیم این آمار را تا حد بسیاری پایین بیاوریم.

مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بیش از 6 میلیارد ریال در راستای خرید دستگاه امحای زباله و دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان شهید رجایی هزینه شد.

محمدی ادامه داد: در گچساران سالانه بیش از 6 ، 7 هزار عمل جراحی صورت می‌گیرد و خدمات تخصصی ارائه شده در بیمارستان‌های این شهرستان از خدمات بیمارستان‌های دیگر شهرستان‌های استان بالاتر است.

انتهای پیام/82010/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول