اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امکانات بهداشت و درمان جوابگوی نیازهای مردم نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امکانات و تجهیزات بهداشت و درمان این استان جوابگوی همه نیاز‌های مردم نیست.

امکانات بهداشت و درمان جوابگوی نیازهای مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام صبح امروز در جمع مدیران ستادی و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار داشت: عملکرد مجموعه بهداشت و درمان استان قابل تقدیر است و اگر موردی تقصیر یا قصور صورت گیرد نباید کل مجموعه زیر سئوال برود.

وی با اشاره به کمبودهای بخش بهداشت و درمان در شرایط فعلی کشور و با توجه به تحریم‌ها، تصریح کرد: به طور قطع و یقین وظیفه خود به عنوان نقش واسطه‌گری بین مردم و مسئولان را انجام و مشکلات، کمبودها و دغدغه‌های شما را منتقل خواهم کرد.

امام جمعه شهرکرد افزود: در همین شرایط باید بکوشیم هر یک در جایگاه‌های خود به وظیفه عمل کنیم و رضایت‌مندی خداوند متعال را کسب کنیم.

نکونام با بیان اینکه امکانات بهداشت و درمان استان جوابگوی همه نیاز‌های مردم نیست، تصریح کرد: این در حالی است که بارها شاهد بوده‌ام که ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، کمبودها و نیازهای استان را به خوبی به وزارت‎خانه منتقل کرده است ولی مشکلات قابل توجه است و نباید به هیچ وجه در انجام وظایف خلل ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: مهمترین دغدغه مسئولین استان باید این باشد که رسالت و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. 

نکونام با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه رسانه بیان مشکلات و مسائل مردم است افزود: رسانه باید نقش خود را ایفا کند ولی مواظب باشد اعتدال و امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهد تا حق کسی ضایع نشود.

وی، نگاه همه‌جانبه به مسائل را لازم و ضروری دانست و گفت: اگر انسان از یک اعتقاد، ایمان و باور عمیقی برخوردار باشد به هیچ عنوان زمین‌گیر نمی‌شود.

نکونام ادامه داد: هنر یک مدیر در شرایط سخت و بحرانی آن است که هم خوب مدیریت کند و هم توان و ظرفیت خود را بالا برد تا به مشکل بر نخورد.

امام جمعه شهرکرد، اقتضای نظام اسلامی را در مدیریت ایمان استقراری بیان کرد و افزود: سعه صدر، تسلط بر همه مسائل و هماهنگی کامل بین زیر مجموعه از مهمترین خصوصیات یک مدیر موفق است.

انتهای پیام/68004/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول