اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پزشکی رفسنجان عنوان کرد

بهره‌برداری از چند طرح خدماتی در رفسنجان با حضور وزیر بهداشت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: چند طرح بهداشتی و خدمات با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رفسنجان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از چند طرح خدماتی در رفسنجان با حضور وزیر بهداشت

عباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به رفسنجان اظهار داشت: وزیر بهداشت جمعه هشتم دی ماه در سفر به شهرستان رفسنجان چند طرح بهداشتی، درمانی و خدماتی را افتتاح می‌کنند.

وی بیان داشت: دانشکده پزشکی رفسنجان که یکی از بی‌نظیر‌ترین دانشگاه‌ها است‌ و 10 هزار متر مربع زیربنا دارد با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است که با حضور ‌مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت این مهم انجام می‌شود.

اسماعیلی خاطر‌نشان کرد: رونمایی از پردیس دانشگاه و افتتاح ساختمان سازمان معاونت و غذای دانشگاه علوم پزشکی نیز با حضور وزیر بهداشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان علی‌بن‌‌ابیطالب (ع) رفسنجان بیان کرد: پیشرفت‌های زیادی در این بیمارستان از جمله بخش‌های تخصصی‌، جراحی قلب و دستگاه‌های مجهز مانند ام‌آر‌آی به چشم می‌خورد، بازدید از بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان این بیمارستان نیز با حضور وزیر بهداشت انجام می‌شود.

اسماعیلی عنوان کرد: وزیر بهداشت از فاز دوم بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب (ع) رفسنجان نیز که بخش آموزشی این بیمارستان است، بازدید می‌کنند.

وی بازدید از زایشگاه نیک‌نفس را از دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضور وزیر بهداشت خواند.

اسماعیلی به کلنگ‌زنی سه پروژه اشاره کرد و ابراز داشت: پروژه‌های خوابگاه دانشجویی‌، سلف سرویس‌، کتابخانه مرکزی و سالن همایش‌ها در روز هشتم دی ماه کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی گفت: در ادامه برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به رفسنجان جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ برگزار و به بیان چالش‌ها و کمبودها در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان می‌پردازیم.

انتهای پیام/ 80016/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول