اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه عنوان کرد

ضرورت احداث کارخانه خوراک دام در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه با اشاره به نبود کارخانه خوراک دام و طیور در شهرستان کهگیلویه گفت: احداث کارخانه خوراک دام در این شهرستان ضروری است.

ضرورت احداث کارخانه خوراک دام در کهگیلویه

محمد رازی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با بیان این‌که شهرستان کهگیلویه در بخش کشاورزی ظرفیت‌های قابل قبولی دارد، اظهار داشت: با توجه به وجود چنین پتانسیل‌هایی می‌طلبد که زیرساخت‌های بخش کشاورزی کهگیلویه هر چه بیشتر تقویت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت: فقدان بعضی حلقه‌های زنجیره تولید باعث ایجاد مشکلاتی در این زنجیره می‌شود.

رازی‌پور ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات دامپروری در شهرستان کهگیلویه نبود کارخانه خوراک دام است که موجب بروز مشکلات عدیده‌ای برای دامداران و دامپروران کهگیلویه‌ شده است.

وی احداث کارخانه خوراک دام در شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: قطعاً اگر چنین کارخانه‌ای در سطح شهرستان وجود داشته باشد می‌توان شاهد شکوفایی دوچندان این صنعت در منطقه بود.

این مسئول در جهاد کشاورزی کهگیلویه خاطرنشان کرد: با توجه به نبود صنایع وابسته به دامپروری در این شهرستان و نیاز مبرم دامداران به کارخانه تولید خوراک دام و طیور، مجوز احداث این کارخانه با ظرفیت تولید 20 هزار تن در سال أخذ شده است.

رازی‌پور اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی این کارخانه را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در صورت راه‌اندازی این کارخانه برای 19 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه پشتیبانی اعتباری و مشارکت سیستم بانکی را در جهت اجرای این طرح ضروری دانست و خواستار همکاری هر چه بیشتر سیستم بانکی در این زمینه شد.

انتهای‌پیام/82008/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول