اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عاشورائیان تبریز هشدار دادند

مردم تبریز تجمع کردند/ اجازه نمیِ‌دهیم فتنه‌گران به بهانه انتخابات به صحنه برگردند

خبرگزاری فارس: عاشورائیان تبریزی با تجمع حماسه هشتم دی را گرامی داشتند و هشدار دادند: اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران و حامیان آنها به بهانه انتخابات دوباره به صحنه برگشته و صحنه‌گردانی کنند.

مردم تبریز تجمع کردند/ اجازه نمیِ‌دهیم فتنه‌گران به بهانه انتخابات به صحنه برگردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عاشورائیان تبریز  امروز بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در مصلای امام خمینی (ره) در سه راه طالقانی این شهر تجمع کرده و یاد حماسه هشتم دی ماه تبریز و 9 دی کشور را گرامی داشتند.

تجمع کنندگان با شعارهای حماسی، صیانت مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار آذربایجان از امام، رهبری و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

در این حرکت که با شعار الله اکبر و خامنه‌ای رهبر آغاز شد، مسئولان استان، خانواده معظم شاهد و ایثارگر و آحاد مردم تبریزی حضور داشتند و با شعار خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، ما ذوالفقار حیدریم، مطیع امر رهبریم  و مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه حمایت خود از ولایت و انزجاز از هتاکان و فتنه‌گران را بار دیگر اعلام کردند.

هزار تن از مردم ولایت‌مدار تبریز با حضور حماسی خود در این حرکت گرامیداشت، بار دیگر شعور‌مندی سیاسی خود را به نمایش گذاشتند و با شعارهای وحدت‌بخش بر لزوم محور قرار گرفتن ولایت فقیه در جامعه اسلامی بار دیگر تاکید کردند.

مردم تبریز  هشدار دادند، اجازه نمی‌دهیم  فتنه‌گران و حامیان آنها به بهانه انتخابات دوباره به صحنه برگشته و صحنه‌گردانی کنند.

گزارش فارس حاکی است، هشتم دی ماه بعد از حوادث انتخابات و جسارت فتنه‌گران به ساحت سیدالشهدا، بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری مردم تبریز با راهپیمایی و تظاهرات بی‌نظیر خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ آذربایجان خلق کردند که به دنبال آن مردم ایران حماسه 9 دی را خلق کردند.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول