اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک خبر داد

برگزاری گردهمایی بزرگ علمای شیعه و سنی در زهک

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: به مناسبت نهم دی ماه، گردهمایی بزرگ علما و اندیشمندان شیعه و سنی با حضور اساتید دانشگاه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

برگزاری گردهمایی بزرگ علمای شیعه و سنی در زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، حبیب پیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به درک عمقی روز نهم دی ماه اظهار داشت: حضور مردم در 9 دی ماه به معنی دفاع از هیچ حزب و گروه و جناحی نبود.

وی افزود: برخلاف راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس که گروه‌های مختلف با برافراشتن یک پرچم و با درج نام خود با فونت درشت در زیر این پرچم به‌دنبال خودنمایی هستند، در نهم دی ماه شاهد حضور خالص مردم و بدون هیچ چشم‌داشت حزبی و گروهی بودیم.

فرماندار زهک ادامه داد: در نهم دی ماه کسی برای حمایت از دولت فعلی وارد میدان نشد، در دست هیچ کس تصویری از رئیس جمهور نبود، گویی این‌بار خروششان فقط و خالصانه برای دفاع از هویت نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ولایت‌فقیه بوده است.

پیری بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم در سالروز گرامی‌داشت نهم دی ماه، برگزاری گردهمایی بزرگ علما و اندیشمندان شیعه و سنی با حضور اساتید دانشگاه در شهرستان زهک است.

وی افزود: شب شعر، همایش پیاده‌روی خانوادگی با موضوع رهبری و 9 دی و همچنین برگزاری مسابقات با موضوع نقاشی و مقاله از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به مناسبت 9 دی در زهک برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان زهک نیز در ادامه این جلسه گفت: حماسه 9 دی که روز حماسه و بصیرت مردم ایران نام گرفته، گامی صحیح در زمینه شناخت مردم از ولایت‌فقیه و اهمیت و ضرورت جایگاه رهبری اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسن خدری از مسئولان اجرایی خواست برنامه‌های مختلفی به مناسبت این روز در زهک برگزار شود.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول