اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسه:

9 دی میثاق امت با ولایت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسه گفت: 9 دی روز میثاق امت با ولایت فقیه بود.

9 دی میثاق امت با ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله حجت‌الاسلام سید‌جلال موسوی‌تبار امام جمعه سلسله در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی گفت: حضور حماسی، آگاهانه و مقتدرانه مردم در این روز بیانگر بصیرت، آگاهی و حمایت بی‌قید و شرط آنان از ولی‌فقیه و میثاقشان با ولایت بود.

وی افزود: مردم در این روز بزرگ برگ زرین دیگری به دفتر خاطرات افتخار‌آمیز خود در همراهی با نظام و ولایت افزودند.

امام جمعه سلسله در ادامه از مردم خواست تا با حضور با بصیرت خود در مراسم گرامیداشت 9 دی ضمن تجدید پیمان با ولی، مولا و مقتدای خود تودهنی محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکباری بزنند.

موسوی‌تبار در ادامه به روز جهاد کشاورزی اشاره نمود و گفت: امروز با لطف و عنایت خداوند کشور از ظرفیت‌ها و توانمندی فوق‌العاده‌ای در حوزه کشاورزی برخوردار است و می‌توان با اتکا با آن اقتصاد کشور را به جایگاه بالاتر و خوبی برسانیم.

امام جمعه سلسله کشاورزی را نیازی اساسی برای رشد کشور دانست و افزود: مسئولان باید با همکاری و همراهی با کشاورزان به ویژه در پرداخت تسهیلات کم‌بهره ضمن رفع نیاز، کشاورزان کشور را برای رسیدن به قله‌های خودکفایی و بی‌نیازی در حوزه کشاورزی یاری نمایند.

خطیب جمعه سلسله در ادامه به نبود صنایع اشتغال‌زا در شهرستان اشاره کرد و خواستار اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌ها در تخصیص بودجه شد.

موسوی‌تبار گفت: اعتبارات و بودجه‌ها را به گونه‌ای کارشناسی شده در جایی هزینه کنیم که نیاز شهرستان است و باعث رونق اقتصادی و اشتغال جوانان در شهرستان می‌شود.

سیدجلال موسوی‌تبار در پایان به ضرورت امر مقدس ازدواج اشاره نمود و با بیان این مطلب که ازدواج باعث تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه می‌شود گفت: مسئولان باید با فراهم نمودن شرایط مناسب به ویژه پرداخت به‌موقع و آسان تسهیلات ازدواج جوانان را در تشکیل خانواده یاری نمایند.

انتهای پیام/2304/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول