اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیرجند:

اختلاس اخیر بی‌حرمتی به مردم بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بیرجند گفت: انجام اختلاس میلیاردی حرکت خیرخواهانه نظام را خدشه‌دار می‌کند و انجام اختلاس در کشور نوعی بی‌حرمتی و خیانت به ملت است.

اختلاس اخیر بی‌حرمتی به مردم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه باید جلوی مفسدان اقتصادی را هرچه سریع‌تر گرفت، اظهار داشت: در فساد اقتصادی اخیر باید قوه قضائیه با قاطعیت بیشتر برخورد کند.
وی با بیان اینکه برای به دست آوردن انقلاب اسلامی بسیاری از جان‌های پاک بهترین فرزندان این کشور در راه انقلاب اسلامی اهدا شد، گفت: امروز انجام اختلاس میلیاردی حرکت خیرخواهانه نظام را خدشه‌دار می‌کند و انجام اختلاس در کشور نوعی بی‌حرمتی و خیانت به ملت است.
امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی در وجود تک تک مردم ریشه دوانده است و این خون پاک دست‌های کسانی را که بخواهد به نظام بی‌اعتنایی و دهن‌کجی کنند قطع می‌کند.
عبادی به بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: بیداری مردم مسلمان در منطقه سبب شد که مزدوران آمریکا یکی یکی سقوط کنند، این چند نفری هم که هم‌اکنون باقی مانده‌اند می‌دانند که سقوط می‌کنند.
وی به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: استقبال باشکوه و پر شور مردم کرمانشاه از رهبری نشان اتحاد و پشت سر ولایت بودن مردم ایران است.
امام جمعه موقت بیرجند استقبال مردم کرمانشاه از رهبری را نشان مردم سالاری دینی دانست و افزود: دشمنان و کشورهای غربی باید صحنه‌های استقبال از رهبری را ببینند و با دیدن این صحنه‌ها به عشق و علاقه مردم ایران به رهبری و نظام اسلامی پی می‌برند.
عبادی هفته تربیت بدنی، روز عصای سفید و سالروز شهادت اشرفی اصفهانی را از مناسبت‌های این هفته دانست و گفت: باید مردم را با ورزش‌های همگانی آشنا کرد زیرا ورزش کردن نشاط و شادی به همراه دارد.
وی با بیان اینکه ماهیت آمریکا به حقوق بشر نمی‌خورد، تصریح کرد: ملت ایران از تحریم‌ها نمی‌ترسد، بلکه با این تحریم‌ها ملت ایران بارورتر و پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف پیدا می‌کند.
امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: امروز در همه جای دنیا اعتراضات مردمی بلند شده است و هفته گذشته در یک‌هزار شهر آمریکا مردم نارضایتی خود را از نظام آمریکا اعلام کردند که این نشان از هم پاشیده شدن آمریکا است.
عبادی به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: جریان سبز با همکاری سفرای آمریکایی در صدد بر هم زدن نظام اسلامی و اختلاف میان مردم و رهبری بودند که با عنایت خداوند و بصیرت مردم این فتنه خاموش شد.
وی ادامه داد: استقبال با شکوه مردم کرمانشاه از رهبری رسوایی تبلیغات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر همگان روشن کرد.
عبادی در بخش دیگری از سخنانش به روز 24 مهر روز پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت:  اگر خواهان پیشرفت علمی و آبادانی و رسیدن به قله‌های رفیع ترقی هستیم باید اولیا دانش‌آموزان با مربیان آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت نهایت همکاری، تعامل و تفاهم داشته باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول