اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیرجند:

ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه استیصال دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بیرجند ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را نشانه استیصال دشمنان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه استیصال دشمن است

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: هدف دشمن از این اقدامات تحت فشار قرار دادن ایران است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد ایران در بحث هسته‌ای عقب بیافتد و با این کار درصدد است جلوی پیشرفت‌های سیاسی و علمی ملت ایران را بگیرد.

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: این روش عمل کردن بهترین نشانه استیصال دشمن است و تا فردی مستاصل نشود هرگز دست به حذف فیزیکی دانشمندان نمی‌زند.

عبادی تصریح کرد: این خود سند گویایی است مبنی بر اینکه تحریم‌ها جواب نداده، تهدیدها فایده نداشته و بن‌بست برای غربی‌ها ایجاد شده است.

وی با اشاره به وظایف مسئولان در این راستا گفت: در حال حاضر وظیفه مسئولان این است که باید قانونی اقدام کنند و در این راستا یک شکایت رسمی و قانونی صورت بگیرد.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما در تمام زمینه‌ها حق پاسخگویی را بر خود واجب می‌دانند.

عبادی با بیان اینکه آمریکا در بیشتر موارد آسیب‌پذیر شده است، گفت: افرادی که از سوی آمریکا رفت و آمد دارند باید بدانند که در معرض آسیب هستند و اگر بخواهند به کار خود ادامه دهند بیشتر از آنچه تصور می‌کنند آسیب خواهند دید.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در این برهه از زمان هوشیار بودن مردم و مسئولان بسیار مهم است.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: فضای انتخاباتی در عین اینکه باید پرشور باشد باید سالم نیز باشد و نامزدهای انتخاباتی باید کاری کنند تا زمینه برای دشمن فراهم نشود.

عبادی ادامه داد: قانون‌مند بودن باید در دستورکار تمام افراد قرار گیرد تا دشمن هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای نکند و حضور گسترده مردم فراهم شود.

وی یادآور شد: برگزاری انتخابات سالم نیازمند فراهم کردن شرایط سالم است که در این راستا مسائل اخلاقی باید مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: در تبلیغات نباید از غربی‌ها الگو گرفت بلکه باید تبلیغات ما کاملا اسلامی و منطبق با دین اسلام باشد.

عبادی خاطرنشان کرد: چه نامزدها و چه طرفداران آنها باید بدانند این منصب‌ها به ‌عنوان وسیله هستند نه به‌ عنوان هدف و وقتی به ‌عنوان وسیله باشند باید در چارچوب وظیفه و قانونی عمل کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول