اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیرجند:

عربستانی‌ها از خاندان سعود خسته‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز جوانان عربستان هم از فسیل‌های خاندان سعود خسته شده‌اند و به دنبال رهایی هستند و ما امروز صدای شکستن لیبرالیسم را می‌شنویم.

عربستانی‌ها از خاندان سعود خسته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد باقر عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی است، اظهار داشت: این دفاع مقدس بود که کشور ایران را برای چندین سال بیمه کرد.
وی با بیان اینکه جنگ یک نعمت الهی برای ملت ایران بود، افزود: جنگ تحمیلی سبب شد که جلوی بسیاری از تجاوزات آینده به کشور گرفته شود چرا که ملت ایران که در دوران پهلوی عزت نفس خود را از دست داده بودند دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آوردند.
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی سبب شد که دشمنان دیگر حتی فکر حمله به ایران را نیز نداشته‌ باشند، اظهار داشت: امام راحل (ره) در این جنگ به مردم اعتماد به نفس داد و فرمود اگر کسی قصد تعرض به کشور ما را داشته باشد دهانش را خورد می‌کنیم.
عبادی ادامه داد: امروز نیز دستاوردهای نظامی کشور ما در جهان بی‌بدیل است و پس از دفاع مقدس با تمام محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که بر علیه کشور ما وجود داشت ولی ملت ما موفق شد به موشک‌های فوق پیشرفته و رادارهای بی‌نظیری دست یابند.
وی با اشاره به اوضاع کشورهای اسلامی منطقه تصریح کرد: ما شاهد تسخیر سفارت اسرائیل توسط جوانان مصری بودیم و این نشانه ذلت اسرائیل است و نشان دهنده این است که ملت‌های جهان اسلامی نیز دوباره عزت نفس خود را به دست آورده‌اند.
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه رهبر انقلاب امروز سخن از تحولی‌ بزرگ می‌زنند، افزود: با بیداری اسلامی کشورهای منطقه این تحول بزرگ تا دل اروپا نیز پیش می‌رود و این شدنی است؛ امروز جوانان عربستان نیز دیگر از فسیل‌های خاندان سعود خسته شده‌اند و به دنبال رهایی هستند و ما امروز صدای شکستن لیبرالیسم را می‌شنویم و اقتصاد آنها نیز در حال فروپاشی است.
وی با بیان اینکه 25 شهریور ماه مصادف با سالروز جنگ امام علی (ع) و عمربن‌عبدود به نام روز فرهنگی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری شده است، تصریح کرد: ما باید فرهنگی پهلوانی را جایگزین فرهنگ قهرمانی وارداتی از غرب کنیم.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول