اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

بصیرت ملت ایران رمز حماسه‌آفرینی 9 دی ماه بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: بصیرت و هوشیاری ملت ایران رمز موفقیت مردم و حماسه‌آفرینی آن‌ها در 9 دی ماه سال 88 بود.

بصیرت ملت ایران رمز حماسه‌آفرینی 9 دی ماه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلماس اظهار داشت: بصیرت بالای مردم ایران توانسته است حماسه 9 دی ماه را خلق کند.

وی با اشاره به آگاهی هر چه بیش‌تر مردم، تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مردم ایران روزبه‌روز افزایش می‌یابد و این امر در خنثی‌سازی توطئه دشمنان خود را نمایان می‌کند.

موسوی با اشاره به رویدادهای 9 دی ماه سال 1388، افزود: حماسه‌ای که مردم در این روز آفریدند پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین رویداد است.

این مسئول با تاکید بر برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های 9 دی ماه خاطر نشان کرد: حماسه‌ای که مردم در 9 دی ماه سال 88 آفریدند یکی از حماسه‌های بزرگ بود که باید هر سال این حماسه گرامی داشته شود.

امام جمعه گفت: مردم ایران با برخورداری از بصیرت توانستند حماسه 9 دی را خلق کنند و در این میان تبعیت از فرامین رهبری رمز موفقیت مردم بود.

وی در پایان با تاکید بر ولایت‌مداری ملت ایران اذعان داشت: ملت ایران همواره با تبعیت از ولایت‌فقیه توانسته‌اند مسیر درست را انتخاب و در این مسیر به موفقیت برسند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول