اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

بصیرت ملت ایران در دنیا نمونه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدشت گفت: بصیرت ملت ایران در دنیا نمونه است به طوری که در 9 دی سال 88 این ویژگی برجسته خود را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند.

بصیرت ملت ایران در دنیا نمونه است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت، حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در 9 دی 1388 عمق بصیرت، بینش و آگاهی خود را به معرض نمایش گذاشته و ثابت کردند از شرایط کشورمان و جهان تحلیل درستی دارند.

وی تصریح کرد: ملت ما در آن سال‌ با شدیدترین هجمه‌ تبلیغاتی و رسانه‌ای روبه‌رو بودند، ولی با این همه در تشخیص مسیر حق و باطل از یکدیگر موفق شده و با شرکت کردن در راهپیمایی 9 دی به دشمن این موضوع را ثابت کردند هیچ وقت از وفاداری به نظام اسلامی دست نمی‌کشند.

امام جمعه پلدشت اضافه کرد: ملت ایران با سر دادن شعارهایی نظیر «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مرگ بر فتنه‌گر» و ... ثابت کردند تا پای جان برای تحقق یافتن آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و هیچ‌گاه از مواضع ضد استکباری خود کوتاه نمی‌آیند.

این مسئول به اظهارات بیگانگان مبنی بر «نماینده پارلمان انگلیس در خطاب به وزیر انگلیس گفته است عاشورا ایران را شکست‌ناپذیر کرده است» اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام این موضوع را دریافته‌اند موازین دینی در همه زوایای زندگی ما ریشه دوانده است.

وی بر لزوم وارد کردن دستورات قرآن به زندگی مردم تاکید کرد و متذکر شد: در این کتاب آسمانی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، تاریخی و... زیادی وجود دارد که برای عملی کردن آن باید اهتمام کرده و در همه زوایای زندگی به کار گرفته شود تا رشد کشورمان شتاب بیشتری گرفته و شکوفایی همه‌جانبه در این مرز و بوم تحقق پیدا کند.

دوزدوزانی سعادت ابنای بشر را در گروی عمل کردن به دستورات قرآن دانست و اذعان داشت: در قرآن کریم راه سعادت از شقاوت تفکیک و مسیر هر کدام مشخص شده بنابراین مردم باید هوشمندانه در انتخاب راه اقدام کرده و آخرت خود را فدای لذائذ دنیوی نکنند.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول