اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:

انتخاب راه درست از طریق بصیرت محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: انتخاب راه درست از طریق بصیرت محقق می‌شود.

انتخاب راه درست از طریق بصیرت محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر حاجی‌نقی ظهر امروز با توجه به قرار داشتن در آستانه 9 دی ماه ،روز بصیرت و میثاق امت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حماسه مردمی فرضیه‌ای را اثبات می‌کند مبنی بر اینکه تبیین درست و صحیح از هجمه‌هایی که علیه جبهه حق طراحی می‌شود و در نهایت موجب پذیرفتن هواداران بسیاری می‌شود که این امر می‌تواند در جهت هم‌افزایی معتقدان راستین ظرفیت بالایی را ایجاد کند.

وی از مواجهه انسان در زندگی با آزمایشات الهی در اشکال مختلف جبهه‌های حق و باطل گفت و اظهار داشت: انسان به عنوان موجودی مختار باید مسیر صحیح و درستی را انتخاب کند که این امر فقط از طریق بصیرت و هوشیاری محقق می‌شود و سختی با این عامل از بین می‌رود.

حاجی‌نقی با اشاره به ظرفیت بالای مردم که در مقابله با توطئه ها از خود بروز می‌دهند،ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌های مختلف دفاع از حق بوده که همچنان این حضور همراه با بصیرت و تحت لوای مرجعیت و ولایت ولی فقیه مقتدرانه به ایفای نقش و ادای تکلیف می‌پردازد.

وی ضمن بیان اینکه انتخاب انسان محدود به خودش نمی‌شود،خاطر نشان کرد: باید در جهت ادای تکلیف و وظیفه اعتقادی خود ضمن هوشیاری و انتخاب راه حق،برای شفاف‌سازی این مسیر برای دیگران اهتمام ورزید چرا که در یک جامعه توحیدی اصلاح همه جامعه  برای ایجاد فضای همگرایی مهم است.

حاجی‌نقی در همین راستا و درباره اینکه درستی و صحت عمل در آن چیزی است که مخالف هوای نفس است به تشریح موضوع پرداخت و به جوانان یادآور شد: اگر نفس انسان با تقوای الهی و تزکیه پاک شود به معرفت و علم حضوری دست پیدا کرده که در همین راستا قدرت جداسازی حق از باطل را به دست آورده و در نتیجه شبهات و فتنه‌های دیگر نمی‌تواند مانع دید و تشخیص او شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با تاکید به جوانان درباره اینکه در انتخاب راه درست اقدام کنند،اظهار داشت: در وهله اول انسان باید سعی کند که تحت تاثیر فضاهای تبلیغ مسموم قرار نگیرد و چنانچه به هر دلیلی با پدیده‌های اجتماعی که دارای ماهیت دوگانه هستند قرار گرفت باید به خودش مراجعه و به ارزیابی راه انتخاب شده با نفس و منطق بپردازد.

انتهای پیام/70003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول