اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

قانون اساسی مصر الهام گرفته از قوانین ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: پیروزی بزرگی برای امت اسلامی است که قانون اساسی مصر منطبق با شریعت بوده و الهام گرفته از قانون اساسی ایران اسلامی است.

قانون اساسی مصر الهام گرفته از قوانین ایران اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در روز 9 دی ملت ایران اسلامی و همیشه در صحنه به ویژه نسل سومی‌ها با همه توان وارد صحنه شدند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خارجی و دنباله‌‌های داخلی آن‌ها نواختند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: در این روز ملت ایران درس خوبی به فریب‌خوردگان داخلی داد و این حماسه موجب شد که ماهیت پلید این عده در داخل کشور برای همه عیان شود.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: این انقلاب همواره در همه برهه‌ها دشمن داشته است و دشمنان نیز قصد داشته‌اند تا از کوچکترین روزنه‌ها به آن آسیب برسانند که تاکنون در این نقشه‌های اهریمنی خود پیروز نشده‌اند.

امام جمعه یاسوج در همین زمینه گفت: دشمن هزینه‌های زیادی را در این فتنه‌ها متحمل شده که همه هزینه‌های هنگفت آن‌ها تاکنون اثری نداشته و به غیر از ضرر نفعی را متصور نشده‌اند.

حسینی خلاصی ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان از شر استکبار را هنگامی دانست که اتحاد آن‌ها با یکدیگر صد درصدی شود و ادامه داد: در این ایران اتحاد دارای اضلاع گوناگونی است که اتحاد مردم با یکدیگر، اتحاد مردم و مسئولان و اتحاد مسئولان با یکدیگر از مهم‌ترین اضلاع این اتحاد خواهد بود.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیانات رهبری را بهترین رمز اتحاد برای مردم و مسئولان دانست و گفت: باید حول این محور در مقابل دشمنان اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنیم.

حسینی به نقشه‌های شومی که استکبار برای ملت مصر کشیده بود اشاره کرد و گفت: آن‌ها می‌خواستند تفاله‌های رژیم مبارک را بر اریکه قدرت نگه دارند که بصیرت مردم آن کشور مسلمان مانع آن شد.

وی گفت: قانون اساسی مصر بر پایه تعالیم اسلامی و منطبق با شریعت به رأی گذاشته شد که اکثریت ملت مسلمان آن کشور به آن رأی دادند و امروز افتخار ما این است که قانون اساسی مصر الهام گرفته از قانون اساسی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول