اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

حماسه 9 دی اوج شکوه ایران اسلامی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا گفت: حماسه 9 دی اوج شکوه ایران اسلامی و نماد باور عمیق ملت ایران به آرمان‌های انقلاب بود.

حماسه 9 دی اوج شکوه ایران اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین در یادواره شهدای عملیات‌های 4 و 5 که در امامزاده حسین شهر قزوین برگزار شد، در آستانه حماسه مردمی 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی به هشت ماه فتنه‌گری پایان داد و سبب اقتدار و عزت روز‌افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

امام جمعه بویین‌زهرا با اشاره به آیات و روایات پیرامون جایگاه شهید و شهادت گفت: در روایات فراوانی بر پاکی خون شهید و جایگاه آن تأکید شده است.

وی با بیان اینکه بهترین ثمره و خون‌بهای خون‌های بر زمین جاری شده در انقلاب اسلامی به بار نشسته است، تصریح کرد: امروز بر آحاد ملت، کارگزاران و دست‌اندرکاران نظام اسلامی واجب و وظیفه است در حفظ و حراست از دستاورد‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس کوشیده و زمینه را برای تحقق جامعه‌ای سعادتمند و عزت‌مند مهیا کنند.

امام جمعه بویین‌زهرا ادامه داد: امروز مهمترین و اصلی‌ترین خواسته تمام شهدا که به عنوان تکلیف بر دوش ملت قرار گرفته است حرکت در مسیر انسانیت و ارزش‌های والای انسانی است.

زرینه اضافه کرد: دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و حرکت در راه اعتلای ارزش‌ها جزو دغدغه‌های بسیار ارزشمند نسل کنونی است که باید به آن جامه عمل پوشانده شود و همین امر سبب شکوفایی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی ابراز داشت: تمام کینه و دسیسه‌ استکبار برای ضربه وارد آوردن بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز به دلیل همین روحیه ایستادگی و جانبازی ملت ایران است.

امام جمعه بویین‌زهرا متذکر شد: توطئه‌های شیطانی دشمنان هیچ‌گاه نمی‌تواند ذره‌ای از اراده پولادین ملت را برای شکوفایی و اعتلای همه جانبه بکاهد، زیرا که ملت پشت به پشت یکدیگر برابر تمام آرمان‌ها و معیار‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایستاده و روز به روز بر افتخار و شرف اسلامی خود می‌افزایند.

وی در پایان متذکر شد: حضور حماسی و یکپارچه ملت نیز در عرصه‌های ملی و اسلامی تاکنون بیانگر این موضوع بود که اراده قوی همواره جزو جدایی‌ناپذیر ملت رشید و ولایت‌مدار ایران اسلامی است و این روحیه هیچ‌گاه فروکش نکرده و به سستی نیز نمی‌انجامد.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول