اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

ایران اسلامی مقابل تحریم‏های شدیدتر غرب هم تسلیم نمی‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ایران اسلامی و ملت خودکفای ما مقابل تحریم‏های شدیدتر غرب هم تسلیم نمی‏شوند و فعالیت‏های مغرضانه آمریکایی‏ها بی‏نتیجه خواهد ماند.

ایران اسلامی مقابل تحریم‏های شدیدتر غرب هم تسلیم نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، به نقش بر آب شدن تمام پیش‏بینی‏های دنیای غرب از منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد چالش مردمی برابر آن اشاره کرد.

وی افزود: باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا که همواره در راستای اعمال تحریم‏های شدید علیه جمهوری اسلامی ایران کوشیده است، مطرح می‏کرد که این تحریم‏ها، مردم و حکومت ایران را از پای در خواهد آورد.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: دولت‏های غربی بارها و بارها در تحلیل‏های خود اعلام می‏کردند که با اعمال تحریم‏های شدیدتر علیه مردم ایران، پیش‏بینی تسلیم شدن ایران اسلامی به واقعیت تبدیل می‏شود اما هر روز با این امر بیشتر مواجه می‏شوند که ایران و ایرانی اهل سازش با ظلم نیست.

شاهچراغی تأکید کرد: ملت ایران در سالیان اخیر بارها ثابت کرده که با وجود تحریم‏های شدیدی که علیه آنها روا داشته شده است، اما تسلیم‏شدنی نیستند.

دولت سوریه سقوط نمی‏کند

نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان در بخش دیگری از خطبه دوم خود در نماز جمعه امروز سمنان به چالش‏های ایجاد شده برای دولت سوریه توسط بیگانگان در ماه‏های اخیر اشاره کرد.

شاهچراغی گفت: دولت سوریه که همواره حمایت‏های مردمی را با خود به همراه داشته است، در برهه کنونی نیز تنها با وحدت و هم‏بستگی مردمی می‏تواند کار خود را پیش ببرد و بر خلاف تمام تلاش‏ها، هرگز سقوط نخواهد کرد.

وی به پیش‏بینی‏هایی که اخیراً از سوی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر سقوط دولت سوریه و پایان کار خاندان بشار اسد ارائه شده بود، اشاره کرد و این سخنان را احمقانه توصیف کرد.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: این تحلیل‏ها باید زمانی ارائه شود که نشانه‏ای از سقوط دولت بشار اسد مشاهده شده باشد، اما همه مردم جهان ملاحظه می‏کنند که هیچ نشانه‏ای مبنی بر پایان کار دولت اسد وجود ندارد.

انتهای پیام/22492/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول