اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه کارگری کرمان:

حماسه جاوید 9 دی دشمنان را مأیوس کرد

خبرگزاری فارس: جامعه تعاون‌گران‌، کارفرمایان و کارگران استان کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت حماسه نهم دی‌ماه اعلام کرد: این حماسه جاوید در دفاع از ارزش‌های والای شهدا و پیروی از ولایت تمام امید دشمنان اسلام را به یأس تبدیل کرد.

حماسه جاوید 9 دی دشمنان را مأیوس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه جامعه تعاون‌گران‌، کارفرمایان و کارگران استان کرمان به مناسبت حماسه نهم دی‌ماه آمده است: بی‌شک حماسه جاوید ملت غیور ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌های والای شهدا و پیروی از ولایت تمام امید دشمنان اسلام را به یأسی بزرگ تبدیل کرد.

این بیانیه می‌افزاید: تحلیل این حماسه پر شور نشان می‌دهد که ملت شکست‌ناپذیر ایران زمین با فهمی وسیع و دیدگاهی جامع و هوشیارانه به اهداف شوم استکبار جهانی و ایادی دست‌نشانده آنها پی می‌برد و همچون سدی استوار خروش ناکام آنها را به سکون یأس تبدیل می‌کند.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: با نگاهی ژرف در تاریخ ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم که شکوه حضور مردم آزاده این سرزمین با قیام سرخ حسینی پیوندی ناگسستنی دارد و مسلم است که ملّت غیور ایران توهین به شعائر دینی و مقدسات به ویژه عاشورای حسینی را تحمل نکرده و عاملان به وجود آورنده آن را برای همیشه طرد می‌کنند.

جامعه تعاون‌گران، کارفرمایان و کارگران استان کرمان نیز با گرامیداشت این حضور جاودانه و گرامیداشت آن اعلام می‌کند: همچون گذشته در صف اوّل دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا از منویات رهبر معظم انقلاب پیروی کرده و همراه با دیگر هموطنان آزاده خویش در برابر استکبار جهانی و فریب خوردگان آن می‌ایستد.

انتهای پیام/2446/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول