اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

اجازه ندهیم دشمن علیه ایران تبلیغات کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: برای برگزاری انتخابات سال آینده در فضایی آرام و شورآفرین مردم و مسئولان از هم‌اکنون در برنامه‌ها و صحبت‌های خود دقت کنند تا دشمن بهانه‌ای برای تبلیغات علیه کشور ما پیدا نکند.

اجازه ندهیم دشمن علیه ایران تبلیغات کند

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ اظهار داشت: خطبه تاریخی که مقام معظم رهبری در سال 1388 ایراد کردند در خاموش شدن شعله‌های فتنه تاثیر زیادی داشت به طوری که سران فتنه برای همیشه از مواضع خود کوتاه آمدند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با استماع فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری و عمل به رهنمودهای ایشان دشمن را ناامید کردند، افزود: ملت ولایتمدار و انقلابی کشور رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داده و بلوغ سیاسی و فکری خود را به منصه ظهور رساندند.

امام جمعه شاهین‌دژ سالروز 9 دی را یک روز افتخارآفرین در تقویم ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: ملت ایران در این روز بزرگ یک حرکت انقلابی را از خود به منصه ظهور رسانده، به دشمنان و زخم‌خوردگان انقلاب ثابت کردند که تا زمان تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از تلاش و تکاپو نمی‌ایستند و تحت ‌تاثیر ادعاهای دشمنان قرار نمی‌گیرند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش بودند از نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری برای رسیدن به اهداف سیاسی خود، سوءاستفاده کنند، ولی اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، فرهنگیان، اصناف و... در میدان‌ها حضور یافته و شعار‌های ضداستکباری سر دادند.

امام جمعه شاهین‌دژ با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری را در پیش‌رو داریم، اذعان داشت: وظیفه اقشار مختلف مردم و مسئولان چیزی جز حضور حداکثری در انتخابات نیست به طوری که مردم از ورود پیدا کردن به اقدامات تبلیغاتی زودهنگام باید بپرهیزند.

باقری با اظهار به اینکه مخالفان و معاندان از هم‌اکنون موقعیت کشورمان را در زمینه‌های مختلف رصد می‌کنند، متذکر شد: برای اینکه انتخابات سال آینده در فضایی آرام و شورآفرین برپا شود مردم و مسئولان باید از هم‌اکنون در احوال، برنامه‌ها و صحبت‌های خود دقت کنند تا دشمن بهانه‌ای برای تبلیغات علیه کشور ما پیدا نکند.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول