اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 اعلام کرد

ساماندهی تابلوهای تبلیغات محیطی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 گفت: تبلیغات غیرمجاز صنفی با هدف رفع آلودگی‌های بصری در سطح منطقه 20 جمع‌آوری شد.

ساماندهی تابلوهای تبلیغات محیطی در جنوب تهران

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: تبلیغات غیرمجاز صنفی با هدف رفع آلودگی‌های بصری در سطح منطقه 20 جمع‌آوری شد.

وی عنوان کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی‌های بصری و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نسبت به جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در خیابان‌های شهید غیوری، حق‌گویان و گلبرگ اقدام شد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به ساماندهی سد معبر صنفی در معابر اصلی افزود: به منظور سهولت تردد شهروندان نسبت به جمع‌آوری و رفع 10 مورد سد معبر صنفی در خیابان‌های برادران اردستانی، گلبرگ، بهشتی و فلکه سوم دولت‌آباد اقدام شد.

بابایی در ادامه به اقدامات انجام شده در راستای بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و خودروها اشاره کرد و اظهار داشت: نسبت به اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت بر روی دریچه‌های فاضلاب و رفیوژ میانی در خیابان شهید ناصر احمدپور با توزیع دو تن آسفالت، همچنین لکه‌گیری آسفالت در خیابان شهادت، کوچه اسلامی و زیرسازی پیاده‌رو جدید الاحداث از میدان قدس تا گلبرگ شمالی و احداث کانیو در خیابان شهید داوودی کوچه اول اقدام شده است.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول