اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت گرفت

گردهمایی روسای دفاتر و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی فارس

خبرگزاری فارس: گردهمایی روسای دفاتر و نمایندگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس به میزبانی قیروکارزین و با حضور معاون پارلمانی و امور استان‌های این سازمان برگزار شد.

گردهمایی روسای دفاتر و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، گردهمایی روسای دفاتر و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان فارس به میزبانی قیروکارزین و با حضور معاون پارلمانی و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرکل سازمان تبلیغات فارس و برخی مسئولان این شهرستان عصر امروز در سال اجتماعات فرمانداری قیروکارزین برگزار شد.

امام جمعه قیروکارزین در سخنرانی خود در مراسم آغازین این گردهمایی اظهار داشت: تبلیغ در عرصه دین و فرهنگ و حرکت در راه احیای معارف الهی ادامه حرکت پیامبران و اولیای خداست و اگر تلاش علما و روحانیون و از جان‌گذشتگی‌های آنان نبود شاید نامی از اسلام و آیات و روایات و احادیث نمانده بود.

حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری با بیان این که جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های علما برای مکتب غنی اسلام دارای اجری بزرگ است تصریح کرد: خداوند در قرآن سلامی ویژه بر حضرت نوح (ع) فرستاده و در 14 سوره قرآن این سبقه طولانی در تبلیغ و حرکت بزرگ او را در تحمل سختی‌ها برای هدایت قومی خشن و لجوج به مدت 950 سال مورد تمجید قرار داده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده سازمان تبلیغات در راه احیای دین، آگاه‌سازی مردم و به ویژه نسل جوان و احیای امر به معروف و نهی از منکر با برگزاری گفتمان‌ها و تدارک برنامه‌های مختلف خاطرنشان کرد: در این روزگار که برخی ناامید شده و اظهار سستی کرده‌اند، مبلغان با انگیزه و با تمام قوا در راه احیای معارف الهی و فروزان کردن یاد و نام اهل بیت (ع) در دل‌ها تلاش می‌کنند.

اکبری در پایان بیان داشت: وعده خدا حق بوده و محقق می‌شود و امروز مسئولیتی بزرگ بر دوش ما مبلغان در عرصه دین است و باید تلاش کنیم تا موجب مرتفع شدن بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه با ترویج معارف دینی و الهی شویم.

انتهای پیام/ 2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول