اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قیروکارزین:

راهکار مقابله با هجمه‌های دشمن تبلیغات استراتژیک است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قیروکارزین گفت: امروز خروج از حالت دفاعی و به کارگیری تبلیغات استراتژیک با استفاده از برتری کلام وحی راهکار مقابله جدی با هجمه‌های دشمن است.

راهکار مقابله با هجمه‌های دشمن تبلیغات استراتژیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالرضا خاتمی در گردهمایی رؤسای دفاتر و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی فارس در این شهرستان اظهار داشت: حضور روحانیت و مبلغان در این‌جا و در مناسبت‌های مختلف سبب افزایش بصیرت مردم و آگاهی آنان از تکالیف دینی خود شده و زمینه‌های انسجام و وحدت را به وجود می‌آورد.

وی با بیان این که نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و حفظ آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست تصریح کرد: نقش روحانیت در مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار پررنگ است و هیچ نهادی به اندازه روحانیت نمی‌تواند بار این موضوع را به دوش کشیده و اثرگذار باشد.

خاتمی اضافه کرد: امروز دشمن با نفوذ در سنگرهای جوانان و زیر سئوال بردن احکام الهی و شبهه‌افکنی‌ها سعی در انحراف آنان از مسیر دین دارد و این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی در مسائل دینی و فرهنگی برای حفظ جوانان در مسیر انقلاب است.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین تبلیغ استراتژیک را یکی از راه‌های مقابله با تهاجمات دشمن در عرصه دینی و فرهنگی دانست و ابراز داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های جدید دشمن ما نیز باید رویکرد و برنامه‌های خود را تغییر داده و با خروج از حالت دفاعی و به کارگیری سنگر و اسلحه‌ای متناسب به سمت تبلیغ حرکت کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به وجود ایرادات مختلف در ساختار نظام‌های استکباری ادامه داد: امروز باید به جای اینکه بنشینیم و به شبهات دشمن پاسخ دهیم با حرکت خود و استفاده از برتری کلام وحی استکبار و تمام معایب، فسادها و بی‌قانونی‌هایش را در نظام سیاسی، اجتماعی، حقوق بشر و سایر عرصه‌ها به زیر سئوال ببریم.

وی گفت: تبلیغات استراتژیک به عنوان راهکاری مهم برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید در بر دارنده برنامه‌ای جامع و هدفمند بوده و با در نظر گرفتن شرایط زمانی و مکانی معین خود از تاثیرگذاری و ماندگاری برخوردار باشد.

خاتمی در پایان با اشاره به ضرورت روشنگری در جامعه بیان داشت: باید با حضور در اجتماع‌های دانشجویی که دشمن بر آن متمرکز شده و با ایجاد شبهه در موضوعاتی از قبیل ولایت فقیه و برخی احکام اسلامی سعی در انحراف این قشر دارد ضمن پاسخگویی به شبهاتی که مطرح می‌شود باعث ایجاد روشنگری در آنان شویم.

انتهای پیام/ 2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول