اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

کانون‌های تبلیغاتی شوشتر مجوز فعالیت ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: هیچ کانون تبلیغاتی در سطح شهر شوشتر برای تبلیغات محیطی با شهرداری قرارداد ندارد.

کانون‌های تبلیغاتی شوشتر مجوز فعالیت ندارند

حمید سالم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: بیش از 150 پرتابل و 20 بیلبورد در سطح شهر از سوی کانون‌های تبلیغاتی در احداث شده است اما هیچ‌کدام از این کانون‌ها و شرکت‌ها برای فعالیت در بخش تبلیغات محیطی بر این پرتابل‌ها و بیلبوردها با شهرداری شوشتر قرارداد ندارند.

وی افزود: بسیاری از کانون‌های تبلیغاتی موجود در سطح شهر شوشتر قراردادشان ماه‌هاست به پایان رسیده و بدون تمدید قرارداد و طی مراحل قانونی در حال فعالیت هستند که شهرداری شوشتر باید در اسرع وقت برای رفع مشکلات قانونی در این زمینه اقدام کند.

سالم‌پور خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر تنها به دنبال اجرای قانون است و لازم است با برگزاری مزایده عمومی برای عقد قرارداد جدید با کانون‌های تبلیغاتی اقدام شود و تعیین نرخ‌ها نیز باید بر اساس نظر کارشناس رسمی صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: برخی از کانون‌های تبلیغاتی از سال 89 قراردادشان به پایان رسیده است و تا کنون به صورت بدون قرارداد در حال فعالیت هستند که باید به این مشکلات رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای تجاری در سطح شهر شوشتر در تملک شهرداری هستند، افزود: بسیاری از این واحدهای تجاری بیش از 12 سال است که با شهرداری قرارداد انعقاد نکرده‌اند و حتی اجاره‌ای به شهرداری نمی‌دهند که این خود یکی از عوامل کاهش درآمدهای شهرداری شوشتر است.

سالم‌پور خاطر نشان کرد: باید در اسرع وقت امور قراردادهای شهرداری شوشتر در راستای مشخص شدن طلب‌های معوق شهرداری اقدام کند و با متخلفان در این خصوص برخورد جدی شود.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول