اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

صادرات 496 هزار تن کالا از گمرک ارومیه

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: 496 هزار و 358 تن کالا از گمرک ارومیه در 9 ماه سال جاری صادر شد.

صادرات 496 هزار تن کالا از گمرک ارومیه

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حجم قابل توجهی صادرات کالا از گمرک ارومیه انجام گرفته به طوری که با مقایسه عملکرد سال جاری با مدت مشابه سال گذشته این نتیجه به دست می‌آید که از نظر وزن میزان صادرات از این گمرک 14 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته از این گمرک 435 هزار و 876 تن صادرات انجام شده که در سال جاری با مقایسه مدت مشابه سال گذشته میزان صادرات با رشد همراه است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی ارزش صادرات انجام شده از گمرک ارومیه را در سال جاری 160 میلیون و 636 هزار و 224 دلار عنوان کرد و گفت: در سال گذشته به ارزش 117 میلیون و 424 هزار 345 دلار از این گمرک صادرات انجام شده که از نظر ارزش با 37 درصد افزایش روبه‌رو است.

وی به میزان انجام صادرات از گمرک بازرگان اشاره کرد و افزود: از این گمرک 98 هزار و 980 تن کالا صادر شد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 65 هزار و 739 تن کالا صادرات انجام شده به طوری که از نظر وزن میزان انجام صادرات از این گمرک با 51 درصد افزایش همراه است.

سیداحمدی ارزش صادرات انجام شده از گمرک بازرگان را 59 میلیون و 554 هزار دلار عنوان کرد و بیان داشت: ارزش صادرات انجام شده در سال گذشته نیز 31 میلیون و 764 هزار و 91 دلار برآورد شده که از نظر ارزش با 87 درصد افزایش همراه است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی به انجام تجارت چمدانی از این گمرک اشاره کرد و اذعان داشت: در شاخص وزن و ارزش میزان انجام تجارت چمدانی از گمرک بازرگان کاهش یافته است.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول