اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

گمرک آستارا بستر مناسب صادرات است

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: مسئولان گمرک آستارا ایجاد بستر مناسب و مطلوب برای صادرکنندگان را در اولویت وظایف خود قرار دهند.

گمرک آستارا بستر مناسب صادرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان، مسئولان گمرک و فعالان اقتصادی این شهرستان، اظهار کرد: نقش گمرک در مهار نوسانات ارزی اخیر در کشور بسیار مهم و حساس است و امیدواریم گمرک این نقش را به خوبی ایفا کند.

وی بحث منابع انسانی و همکاری زنجیره‌ای بخش‌ها برای موفقیت مدیران گمرک را لازمه موفقیت آنها دانست و افزود: با توجه به اینکه کاهش زمان و هزینه در روند صدور کالا بسیار اهمیت دارد مسئولان گمرک باید ایجاد بستر مناسب برای صادرکنندگان را در سرلوحه وظایف خود قرار دهند.

این مسئول مبارزه با پدیده قاچاق کالا و تکریم ارباب رجوع را از دیگر وظایف مهم گمرک نامید و گفت: امیدواریم مدیر کل جدید گمرک آستارا با ارائه برنامه‌های خود و برگزاری جلسات تخصصی با فعالان اقتصادی گمرک این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برساند.

ناظر گمرکات گیلان نیز در ادامه مراسم مذکور حضور معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران در استان را نشانه اهمیت گمرکات آستارا و انزلی دانست و خواستار تداوم اینگونه حمایت‌ها شد.

پرویز تقوی رسیدگی به وضعیت محوطه گمرک آستارا و معیشت کارکنان این گمرک را دو مسئله مهم در بحث ساماندهی مشکلات گمرک آستارا عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه گمرک آستارا در پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد باید به وضعیت این گمرک به صورت ویژه رسیدگی شود.

ا‌نتهای پیام/84002/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول