اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد ارس:

مزیت‌های منطقه آزاد ارس توان تولید و صادرات را افزایش داده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: این منطقه در موقعیت خاص استراتژیک قرار دارد و توان ارتباط اقتصادی این منطقه زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران و افزایش میزان تولید و صادرات انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی شده است.

مزیت‌های منطقه آزاد ارس توان تولید و صادرات را افزایش داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی در دیدار با علی‌اصغر شعر دوست سفیر ایران در تاجیکستان در تبریز، برگزار نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آزاد در شهر دوشنبه را فرصتی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری و حضور فعال ایران در فضای اقتصادی کشور تاجیکستان عنوان کرد.

وی افزود: پیگیری توافقات و تفاهم‌های انجام یافته در جریان نمایشگاه مناطق آزاد و ایجاد مرکز نمایشگاهی ایرانیان در تاجیکستان زمینه‌ساز حضور بیشتر بخش خصوصی دو طرف در تعاملات اقتصادی فی مابین خواهد بود.

نجفی تصریح کرد: منطقه آزاد ارس در موقعیت خاص استراتژیک قرار دارد و توان ارتباط اقتصادی و تجاری و صنعتی این منطقه زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و افزایش میزان تولید و صادرات انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی شده است.

علی‌اصغر شعردوست سفیر ایران در تاجیکستان نیز ضمن ابراز امیدواری از افزایش تعاملات بین تجار و سرمایه‌گذاران تاجیکستان و مناطق آزاد ایران گفت: حضور قدرتمند مناطق آزاد در نمایشگاه تاجیکستان و آشنایی صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران تاجیک با توانمندی‌های مناطق آزاد ایران مسیر اطلاع از ظرفیت‌های ایران را هموارتر کرده و اشتیاق بیشتری برای همکاری‌های دو طرفه را ایجاد کرده است.

این دیدار که در اتاق بازرگانی تبریز صورت گرفت پیرو مذاکرات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با مقامات تاجیکستان و سفیر ایران در آن کشور انجام شد و طرفین در رابطه با تسریع در تحقق تحول در ارتباطات سرمایه گذاران ایرانی و تاجیک مسائل و مباحثی را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ 60001/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول