اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری از وقوع جرم سیستان‌وبلوچستان:

نهم دی ماه تولد دوباره ارزش‌های اسلامی و انسانی است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و پیشیگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: حماسه نهم دی ماه، تولد دوباره ارزش‌های اسلامی و انسانی است که توسط مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی رقم خورد.

نهم دی ماه تولد دوباره ارزش‌های اسلامی و انسانی است

محمدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مردم ایران در تمامی صحنه‌ها با پشتیبانی از ولی‌فقیه در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی مشارکت فعال داشته و در هر مقطع زمانی که نیازی به حضور آنان بوده عاشقانه در صحنه آماده شدند.

وی افزود: امروز مردم ایران، با الهام از فرهنگ عاشورایی فهیم‌تر و بصیرتر از گذشته و بیش از هر زمان دیگر در عرصه حضور دارند و به هیچ گروهی اجازه نمی‌دهند تا امنیت و آرامش موجود در کشور را از بین ببرند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در جریان فتنه سال 88، هدف اصلی عاملان فتنه، توهین به عاشورا و مبانی ارزشمند آن بود که قبل از هر حرکتی مردم فهیم ایران اسلامی آن را در نطفه خفه کردند زیرا انقلاب ما با نام سیدالشهداء آغاز شده و در استمرار و ماندگاریش نیز مدیون خون امام حسین (ع) است.

طاهری بیان کرد: ملت هوشیار و آگاه ایران با حضور تاریخی خود در نهم دی‌ ماه، بار دیگر نشان دادند که همواره پشتیبان آرمان‌های والای انقلاب و ولایت‌فقیه هستند و اجازه نمی‌دهند که میراث خون صدها هزار شهید پایمال شود.

وی گفت: امروز دشمن در تلاش است تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند، از این رو لازم است که همه مردم و مسئولان با حفظ هوشیاری و بصیرت در تمامی عرصه‌ها و لحظه‌ها، آماده مقابله با دشمن باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم ایران اسلامی در سالروز حماسه عظیم 9 دی ماه، بار دیگر پیام خود را به گوش جهانیان می‌رسانند که هر جا ارزش‌های اسلامی و انقلابی به مخاطره بیفتد درنگ را جایز نخواهند دانست و با تبعیت از رهبر فرزانه فرصت هرگونه مجالی را از کج‌اندیشان دین فروش خواهند گرفت.

انتهای پیام/75005/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول