اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز خبر داد

شهرستان البرز 17 مدرسه تخریبی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز گفت: بالغ بر 17 مدرسه شهرستان البرز تخریبی بوده که تعداد 7 مدرسه فاقد دانش‌آموز و نزدیک به 10 مدرسه دیگر از آن‌ها دارای دانش‌آموز است.

شهرستان البرز 17 مدرسه تخریبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، محمدحسین تقوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری به ریاست غلامرضا حسن‌پور فرماندار البرز برگزار شد، با اشاره به مدارس تخریبی و مدارس غیر استاندارد از نظر ایمنی اظهار داشت: بالغ بر 17 مدرسه تخریبی بوده که تعداد 7 مدرسه فاقد دانش‌آموز و نزدیک به 10 مدرسه دیگر از مدارس شهرستان البرز دارای دانش‌آموز است.

وی همچنین با اشاره به مدارسی که نیاز به مقاوم‌سازی دارند، تصریح کرد: تعداد 14 مدرسه در شهرستان البرز نیاز مبرم به مقاوم‌سازی دارند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز با ابراز نگرانی از روند رسیدگی به پروژه‌های مهرگان ابراز داشت: امید است این 18 پروژه از حالت توقف بیرون آمده و با تخصیص اعتبار، به مرحله پایانی و تحویل خود نزدیک شوند.

تقوی تأکید کرد: سایت‌های کامپیوتری و آزمایشگاه‌ها نیز از دیگر فضاهای آموزشی مدارس است که با کمبودهای فراوانی مواجه بوده و نیاز به تجهیز دارند.

وی در ادامه در خصوص تجهیزات گرمایشی کلاس‌های درس دانش‌آموزان عنوان کرد: برخی از مدارس شهرستان البرز نفت‌سوز بوده و تعدادی دیگر نیز دارای بخاری هستند که آن هم از لحاظ ایمنی و استاندارد مورد تایید نیستند.

محمد حسین تقوی در پایان با اشاره به حادثه اخیر آتش‌سوزی در مدرسه پیرانشهر گفت: با توجه به حوادث رخ داده در برخی از مدارس، بهتر است با بکارگیری سیستم‌های گرمایشی مرکزی در مدارس، نگرانی‌های به وجود آمده را از بین برد.

انتهای پیام/77007/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول