اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

9 دی حماسه حضور، شکوه و غیرت دینی است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: 9 دی 88 حماسه حضور، شکوه و غیرت دینی مردم بود که جاودان می‌ماند.

9 دی حماسه حضور، شکوه و غیرت دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم اظهار داشت: هر جا دشمن باورهای دینی، انسجام و وحدت مردم را نشانه بگیرد، این ملت بدون دعوت در مقابل آن حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد با ایجاد فاصله بین امام و امت راهی برای نفوذ بیابد و فاصله گرفتن از رهبری مجالی برای ورود دشمن به صحنه است اما پیروی از منویات ایشان همراه با بصیرت و آگاهی به پیروزی در صحنه‌های مختلف منجر می‌شود.

استاندار قزوین بر لزوم دشمن شناسی تأکید کرد و گفت: در شناخت دشمن دیدگاه‌های مهمی مطرح است که سرآمد آنها بصیرت رهبری است و پافشاری مردم بر پیروی از خواست‌های رهبری موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

عجم بیان داشت: مقام معظم رهبری هوشیارانه توطئه‌های دشمنان را رصد می‌کنند و بهترین معیار سنجش برای شناخت توطئه‌های دشمنان تأکیدها و هشدارهای به موقع معظم‌له است.

استاندار قزوین ادامه داد: از عوامل پیروزی ملت بر دشمن بعد از توکل به خدا و پیروی از رهبری، بصیرت آگاهی و دشمن شناسی است.

وی سپس به ضرورت حضور خواص در کنار عامه مردم برای مقابله با جنگ نرم پرداخت و افزود: اساتید و دانشجویان، افسران مقابله با فتنه و جنگ نرم هستند و حضور آنها در صحنه‌ها آگاهانه است.

انتهای پیام/77002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول