اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

تابعان ولایت، روسفید انقلاب‌اند / 9 دی، شاخص است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه 9 دی یک شاخص است، گفت: در جریان 9 دی کسانی که بصیرت‌شان کدورت برداشته بود در تشخیص حق از باطل ماندند و حرکت‌کنندگان پشت سر رهبری روسفید تاریخ انقلاب شدند.

تابعان ولایت، روسفید انقلاب‌اند / 9 دی، شاخص است

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه حماسه مردمی 9 دی جزوی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: این روز قله‌ای از قله‌های بصیرت و معرفت مردم ایران است که بار دیگر ولایتمداری و دفاع از نظام را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه در حماسه 9 دی تجدید حیات انقلاب اسلامی را نظاره‌گر بودیم، ادامه داد: رخ‌نمایی بصیرت مردم در این روز باعث شده که تعظیم این روز به منزله تعظیم شعائر دینی باشد و باید این مهم مد نظر ویژه قرار گیرد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ماهیت اقدام مردم در این روز باید بیش از گذشته بررسی و تبیین شود، افزود: به طور قطع تشریح این موضوع نیازمند شناسایی علل ظهور و بروز این قیام است.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 عامل قیام مردمی برای دفاع از ولایت بوده است، اظهار داشت: علل وقوع فتنه 88 باید بیش از گذشته واکاوی و به نسل جوان منتقل شود تا نظام اسلامی از بروز چنین وقایعی در امان باشد.

سلطانی‌صبور افزود: در جریان انتخابات ریاست جمهوری 88 عده‌ای به بهانه تقلب در انتخابات، از استکبار جهانی بازی خوردند و با ایجاد آشوب در کشور قصد براندازی نظام را داشتند که البته با رهبری‌های داهیانه مقام عظمای ولایت و تبعیت مردم از ایشان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

9 دی روز رویش‌‌‌های انقلاب بود

وی اظهار داشت: عده‌ای در این جریان فریب خورده بودند و برخی نیز با برنامه از پیش تعیین شده در زمین دشمن بازی می‌کردند که باید ابعاد این موضوعات تبیین، تشریح و منتقل شود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جریان 9 دی یک شاخص است، افزود: در این جریان انقلاب با رویش‌ها و ریزش‌هایی همراه شد که البته به لطف خدای بزرگ، رویش‌های آن بیشتر از ریزش‌ها بود.

وی با بیان اینکه عده‌ای در این آزمون الهی مردود و عده‌ای تجدید شدند، اظهار داشت: تجدیدشدگان با توبه دوباره به دامان پرمهر انقلاب بازگشتند اما اصحاب لجاج، کماکان بر مواضع خود پافشاری کردند و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انقلاب پیوستند.

سلطانی‌صبور در پایان سخنانش با اشاره به اینکه عده‌ای نیز در جریان این آزمون ناب ماندند، خاطرنشان کرد: کسانی که بصیرت‌شان کدورت برداشته بود در تشخیص حق از باطل ماندند و آنانی که پشت سر رهبری حرکت کردند روسفید تاریخ انقلاب شدند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول