اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نوشهر:

حماسه 9 دی نمایشگر اوج بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر حماسه 9 دی را نشان اوج بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری مردم دانست.

حماسه 9 دی نمایشگر اوج بصیرت ملت ایران است

علی رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر در آستانه سالروز 9 دی اظهار داشت: ملت ایران در 9 دی با حماسه‌ای بزرگ و ماندگار اوج اقتدار، هوشیاری، وحدت و ولایت‌محوری خود را نشان دادند.

وی درباره حضور به یادماندنی مردم در 9 دی ماه سال 88 افزود: مردم در حماسه 9 دی ماه عملا پایبندی خود به آرمان‌های اسلامی و امام راحل و ولایت‌مداری خود را نشان دادند و ثابت کردند که همواره به توصیه امام راحل خود عمل می‌کنند که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با اشاره به اینکه حماسه 9 دی بیانگر نگاه ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که برای حفظ نظام اسلامی و کیان کشور و دفاع از جایگاه والای ولایت در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف حضور خواهند یافت.

رسولی با بیان دستاوردهای داخلی این حماسه گفت: در این روز انقلاب جان تازه‌ای گرفت و باور اینکه دشمن در حال جنگ فرهنگی است حتی برای کسانی که اعتقادی هم نداشتند، معلوم شد.

وی در ادامه فتنه 88 و سرمایه‌گذاری هنگفت دشمنان در راستای بر هم زدن ثبات کشور را یادآور شد و گفت: دشمنان نظام گمان می‌کردند می‌توانند در داخل کشور یک مشکل اساسی ایجاد کنند غافل از اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران استوار و پایدار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با تأکید بر اینکه روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم موجب خلق حماسه تاریخی 9 دی شد، خاطر نشان کرد: 9 دی به‌حق یکی از بزرگترین یوم‌الله‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، چرا که مردم به صورت خودجوش برای حفظ و حراست از نظام و ولایت وارد صحنه شدند و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی حماسه 9 دی را تودهنی محکمی بر فتنه‌گران دانست و گفت: باید به این مسأله آگاه بود که مردم در تمام شرایط مانند حماسه 9 دی با بصیرت و هوشیاری خود در برابر دشمنان ایستاده‌اند و با تبعیت از ولایت پاسخی کوبنده به تمام حامیان خارجی فتنه‌گران داخلی می‌دهند، این مسئولان هستند که باید قدر ملت را بدانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر ادامه داد: اکنون وظیفه ما است که این روز حماسی و ماندگار را که در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

رسولی خاطر نشان کرد: در این میان درایت و تدبیر حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روشنگری اذهان عمومی و بصیرت و هوشمندی ملت بزرگ ایران موجب خلق حماسه‌ای دیگر در راستای شکست توطئه‌های شوم دشمنان خارجی و رسوایی منافقین و فتنه‌گران داخلی شد.

وی یادآور شد: دشمنان نظام همواره منتظر فرصتی برای ضربه‌زدن به انقلاب هستند، غافل از اینکه ملت هوشیار ایران اسلامی با پیروی از ولایت همه توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر گفت: دستاوردهای مهم و ارزنده حماسه 9 دی باید بررسی و برای نوجوانان تبیین شود تا آنان با درس گرفتن از این واقعه‌ها فتنه‌گران را بشناسند و از توطئه دشمنان آگاه شوند.

انتهای پیام/86019/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول