اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان خواستار شد

برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت 9 دی

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراوان گفت: باید مراسم گرامیداشت نهم دی ماه امسال با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت 9 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی یوم‌الله نهم دی ماه اظهار داشت: با گرامیداشت فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی ماه، این روز یادآور حرکت‌های ایثارگرانه و خود خوش و ارزشمند مردم در روزهایی بود که معاندان انقلاب به بهانه تقلب در انتخابات اقدام به برهم زدن نظم با کمک و مساعدت بسیاری از سازمان‌ها جاسوسی کردند.

وی افزود: معاندان انقلاب با صرف هزینه‌های مالی بسیار، تلاش داشتند تا ضربه‌ای را همه جانبه به انقلاب و نظام وارد کنند که با هوشیاری همه جانبه مردم و با لبیک گفتن به ندای رهبری در این گرداب فرو رفتند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: مردم با تدبیر و بصیرت و قرار گرفتن در مسیر حرکت مقام معظم رهبری توانستند حق از باطل را تشخیص داده و در مسیر حق قرار بگیرند و تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

دهقان بیان داشت: باید این هوشیاری و بیداری را در عرصه نظام گرامی و محفوظ داشته و نیاز است از این موضوع تجلیل و در این مراسم‌ها شرکت باشکوه و پررنگ داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سراوان هم در ادامه این جلسه گفت: در عاشورای 88، فتنه انگیزان قصد ضربه زدن و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت عناوین تقلب در انتخابات داشتند که با پشتیبانی مردم از سراسر کشور و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، حماسه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار ماند و ثابت کردند که حامی اصلی نظام و انقلاب هستند.

سعید تجلیلی خواستار برگزاری باشکوه این مراسم از سوی اقشار مختلف مردم و ارگان‌های دولتی در روز شنبه، نهم دی ماه شد.

انتهای پیام/75002/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول