اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

شکوفایی فعالیت‌های اجتماعی نیازمند یک محیط امن و منظم است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: برقراری نظم و امنیت رکن اصلی و محور تمام فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و سازمان‌های اجتماعی است و شکوفایی فعالیت‌های اجتماعی نیازمند یک محیط منظم است.

شکوفایی فعالیت‌های اجتماعی نیازمند یک محیط امن و منظم است

علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با فرهنگ‌سازی، ارائه آموزش مناسب و صحیح به اقشار مختلف جامعه پیرامون مسائل مختلف می‌توان به جامعه‌ای امن دست یافت.

وی افزود: آموزش از ارکان اساسی و حیاتی فعالیت‌های اجتماعی است و توسعه و پیشرفت پایدار در ابعاد مختلف، وابسته به آموزش و متناسب با اهمیت قائل شده برای آن است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: توسعه و گسترش شیوه‌های آموزشی اثرات عمیقی در همه بخش‌های جامعه دارد و هدف فرهنگ‌سازی و فعالیت‌های آموزشی رشد آگاهی و توانایی‌های بالقوه اقشار مختلف جامعه در پیشگیری از جرایم است که در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرایم در جوامع دنیا از اهمیت و ارزش خاصی برخوردار است، ادامه داد: ما نیز باید در این زمینه تلاش‌های خود را گسترش داده و عوامل، مناطق و فضای جرم‌زا را شناسایی و با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مختلف از وقوع جرایم پیشگیری کنیم.

صالحی با تاکید بر نظم و انضباط تاکید کرد: برقراری نظم و امنیت رکن اصلی و محور تمام فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و سازمان‌های اجتماعی است و شکوفایی فعالیت‌های اجتماعی نیازمند یک محیط منظم است.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان گفت: با ارائه آموزش مناسب و صحیح اقشار مختلف جامعه پیرامون مسائل مختلف می‌توان به جامعه‌ای امن دست یافت.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: تقسیم کار، توزیع ماموریت، پاسخگو بودن در مقابل مردم و مسئولان، نظارت و حسن انجام کار، حضور در صحنه، هدایت عملیات انتظامی همراه با سرعت، صحت و دقت در کار، مشارکت دادن مردم از ویژگی‌های رئیس کلانتری و فرمانده پاسگاه است که انتظار داریم که به بهترین نحو به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام/2308/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول