اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

بسیج ضامن امنیت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: نیروی بسیج ضامن امنیت انقلاب و جمهوری اسلامی است.

بسیج ضامن امنیت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رزمایش دو روزه بسیجیان "الی بیت‌المقدس" ظهر امروز با اجرای مانورهای خیابانی و فعالیت دسته‌های واکنش سریع بسیجیان در سپاه پاسداران این شهرستان به کار خود پایان داد.

در این رزمایش بزرگ که به صورت سراسری به مدت دو روزه با رمز «یا محمد رسول الله(ص)» در آمل کار خود را آغاز کرد با حضور 700 بسیجی دسته‌های واکنش سریع از جمله 600 بسیجی پایگاه‌های بسیج برادران و 100 خواهر بسیجی در قالب گردان الزهرا برگزار شد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آمل با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران توانسته با تفکر بسیجی از همه تهدیدات و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی با موفقیت عبور کرده و تهدید را تبدیل به فرصت کند، عنوان کرد: بسیجیان نیز باید در هر برهه از زمان آماده مقابله با دشمنان باشند و وجود مانور برای سنجش توانایی و قدرت بسیجیان و همچنین نمایش توانمندی امری لازم است.

مسلم مسلمی با بیان اینکه سه گردان 206، 208 و 210 به همراه گردان الزهرا در رزمایش "الی بیت‌المقدس" حضوری فعال داشتند، تصریح کرد: با دسته‌های واکنش سریع در این رزمایش به نمایش توانمندی‌ها توسط بسیجیان پرداخته شد.

وی در بیان فرمایشات امام امت که بسیجیان را لشکر مخلص خداوند توصیف کردند، گفت: نیروی بسیج ضامن امنیت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه امام راحل با توجه به شناخت روحیات بسیجیان بیان داشتند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تصریح کرد: هم‌اکنون با توجه به شناختی که از این نیروی قدرتمند و اسلامی داریم اعلام می‌کنیم که سربازان نظام استکبار جهانی علیه ایران نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و در راستای ولایت‌مداری و دشمن‌ستیزی در همه حال گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشیم، یادآور شد: رهنمودهای رهبر انقلاب در تمام شرایط نشان‌دهنده راه مستقیم از بیراهه بوده و انسان را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند.

مسلمی با اعلام اینکه با بررسی رزمایش دو روزه الی بیت‌المقدس در آمل از فعالیت بسیجیان این شهرستان رضایت دارم، ادامه داد: این رزمایش با موفقیت به کار خود پایان داد و این موفقیت بسیجیان حاصل حمایت، عنایت و حضور به هنگام فرماندهان پایگاه‌ها، اعضای شورای پایگاه، اعضای قرارگاه تاکتیکی امام هادی(ع) و بسیجیان آماده است.

به گزارش فارس در این رزمایش بسیجیان به آرام‌سازی ناآرامی‌ها و اغتشاشات خیابانی پرداختند و با در دستور کار قرار دادن اقدامات کوی و برزن در عملیات رزمایشی با شناسایی افراد معترضی که به فکر تخریب در میادین اصلی شهر و اموال عمومی بودند و آتش کشیدن شرکت‌ها و بانک‌های فرضی را در دستور کار داشتند برخورد کرده و منطقه از ناامنی آرام‌سازی شد.

انتهای پیام/86012/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول