اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت زابلی:

امنیت پایدار موجب توسعه منطقه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت زابلی گفت: برقراری نظم و امنیت پایدار، موجب رشد و توسعه منطقه می‌شود.

امنیت پایدار موجب توسعه منطقه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، مولوی بیک محمد ملازهی به دنبال کشف 7 تن موادمخدر توسط مأموران انتظامی شهرستان زابلی (مهرستان) روز گذشته از تلاش‌ها و زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی قدردانی کرد.

وی برقراری نظم و امنیت و نگهبانی از حریم مرزهای کشور عزیزمان را مدیون سبزپوشان صدیق نیروی انتظامی دانست.

امام جمعه اهل سنت زابلی ادامه داد: جان برکفان نیروی انتظامی بدون هیچ چشم‌داشتی در راه حفظ امنیت کشور از جان خود گذشته و امروز می‌بینیم که یکی از شایسته‌ترین عملکردهای این سازمان مبارزه جدی با سوداگران مرگ است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مولوی ملازهی بیان داشت: این فرماندهی با عزم جدی و با کنترل دقیق و حساس توانسته است کشفیات قابل قبولی در همه زمینه‌ها از جمله موادمخدر داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: باز هم شاهد موفقیت مأموران انتظامی در امر مبارزه با قاچاق موادمخدر باشیم و مردم عزیزمان بتوانند در سایه نظم و امنیت پایدار با آرامش خاطر به مرحله شکوفایی دست یابند.

امام جمعه شهرستان زابلی از همکاری و تعامل خوب شهروندان شهرستان زابلی با مأموران انتظامی در برقراری نظم و امنیت پایدار که موجب رشد و توسعه منطقه می‌شود، تقدیر و تشکر کرد.

یادآوری می‌شود از ابتدای سال‌جاری، 11 هزار و 400 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان زابلی کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل 900 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/75002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول