اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه کرمان:

محورهای برف‌گیر کرمان باز است / رانندگان به زنجیر چرخ مجهز باشند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: با توجه به آغاز بارش برف از شب گذشته در استان کرمان در حال حاضر تمام محورهای برف‌گیر استان باز و تردد در آن انجام می‌‌شود.

محورهای برف‌گیر کرمان باز است / رانندگان به زنجیر چرخ مجهز باشند

غلامرضا کارآموزیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز بارش برف و باران در استان اظهار داشت: در حال حاضر تمام محورهای برف‌گیر استان باز است و تردد خودروها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس راه استان با توجه به اعلام و پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان از آمادگی کامل برخوردار بود، افزود: شب گذشته با آغاز بارش‌های پراکنده برف و باران در نقاط مختلف استان تمهیدات لازم توسط پلیس راه اندیشیده شد.

جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمان با اشاره به اینکه با همکاری عوامل اداره راه و شهرسازی محورهای برف‌گیر پاکسازی و نمک‌ریزی شد، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای ارتباطی گردنه کفنوئیه در شهرستان بافت و گردنه خانه‌سرخ را دارند باید حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند. 

کارآموزیان با تأکید بر اینکه رانندگان با توجه به فصل زمستان در مسیرهای ارتباطی مجهز به سیستم گرمایشی، زنجیر چرخ و لباس گرم باشند، عنوان کرد: شب گذشته از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای برف‌گیر استان جلوگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته شاهد وقوع هیچ‌گونه حادثه‌ای در محورهای استان نبودیم.

انتهای پیام/80020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول