اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نگهداری راه‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد

بارش نیم‌متری برف در آزاد راه تبریز- زنجان/ تردد ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس نگهداری راه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارتفاع برف در آزاد راه زنجان - تبریز( در منطقه هشترود) به بیش از 50 سانتی‌متر می‌رسد، گفت: با تلاش عوامل راهداری، تردد در تمام راه‌های اصلی استان وجود دارد.

بارش نیم‌متری برف در آزاد راه تبریز- زنجان/ تردد ادامه دارد

اکبر آگاه وظیفه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، در رابطه با وضعیت راه‌های استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با وجود بارش برف، تمام راه‌های اصلی و فرعی باز بوده و تردد در آنها ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ارتفاع 50 سانتی‌متری بارش در آزاد راه زنجان - تبریز( منطقه هشترود)،برف‌روبی در جاده‌ها با استفاده از ماشین‌آلات سنگین و نیروهای کمکی که ارسال شده، صورت می‌گیرد و هیچکدام از راه‌های آذربایجان‌شرقی بسته نیست. 

* تردد در تمامی راه‌های اصلی آذربایجان‌شرقی

حسن فرجی، رئیس پلیس راه‌های آذربایجان‌شرقی از تردد در تمام راه‌های اصلی آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: با وجود بارش‌های موجود در منطقه، تردد در تمام راه‌های اصلی استان وجود دارد.

وی افزود: بارش در مناطق کوهستانی به صورت برف و در بقیه مناطق به صورت باران بوده، اما در حال حاضر تمام راه‌های اصلی استان باز و تردد در آنها امکانپذیر است.

فرجی از هموطنان‌ خواست‌ از مسافرت‌های‌ غیرضروری‌ اجتناب‌ کنند و در موارد‌ اضطراری با همراه‌ داشتن‌ البسه‌ گرم‌ و آذوقه‌ کافی،‌ وسیله‌ نقلیه‌ خود را به‌ زنجیر چرخ‌ مجهز کنند.

مردم قبل از مسافرت برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن 141 و نیز برای اطلاع از وضعیت هوا با شماره تلفن 134 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/60001/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول