اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد خبر داد:

ترافیک سنگین در مسیر شرق به غرب مشهد در پی بارش برف

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در پی بارش برف سنگین، ترافیک سنگینی در مسیر شرق به غرب مشهد ایجاد شده و در ساعات بعدازظهر سنگین‌تر می‌شود.

ترافیک سنگین در مسیر شرق به غرب مشهد در پی بارش برف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمهدی امامی میبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه با بارش برف سرعت حرکت خودروها کندتر می‌شود، ترافیک حاصل از آن نیز نسبت به روزهای عادی افزایش چشمگیری دارد و به همین دلیل نیز صبح امروز در برخی از نقاط ترافیک سنگین بود.

وی ادامه داد: در صبح امروز محورهای غرب به شرق مشهد از جمله بولوارهای وکیل‌آباد، آزادی، ملک‌آباد و میدان استقلال به علت بارش برف ترافیک نسبتا سنگینی داشتند. به گفته وی در تقاطع آیت‌الله عبادی نیز به دلیل کنده‌کاری صورت گرفته از سوی شهرداری که بخشی از خیابان را قبل از زیرگذر در این محور اشغال کرده بود، ترافیک در این محدوده نیز نسبتا زیاد بود. امامی در خصوص ترافیک مشهد در بعدازظهر نیز، عنوان کرد: در بعدازظهر نیز ترافیک نسبتا سنگینی در مسیر شرق به غرب از جمله محدوده‌های خیابان احمدآباد، خیابان بهار، میدان آزادی، بولوارهای شهید قرنی، آزادی، ملک‌آباد و وکیل‎آباد خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با درخواست از شهروندان مبنی بر رعایت قوانین در حین رانندگی، تاکید کرد: از آن جایی که زمین به دلیل بارش برف لغزنده است، از شهروندان درخواست می‌کنیم برای جلوگیری از هر گونه حادثه فاصله طولی و سرعت مناسب را رعایت کنند.

وی با پیش‌بینی احتمال تصادف به خصوص در بزرگراه‌های مشهد در بعدازظهر امروز، اظهار کرد: مدیرت بحران در مرکز کنترل ترافیک مشهد از صبح امروز راه‌اندازی شده و گروه‌های راهنمایی و رانندگی نیز به منظور نظارت کامل بر محورهای ترددی مشهد در این مرکز مستقر شده‌اند.

امامی اضافه کرد: علاوه بر استقرار نیروهای راهنمایی و رانندگی، نیروهایی از  اتوبوسرانی، تاکسیرانی، اورژانس و مدیریت بازیافت نیز در مرکز کنترل ترافیک مستقر شده‌اند تا با کنترل تصاویر معابر مشهد در صورت نیاز وارد عمل شوند.

انتهای پیام/70001/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول