اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خدمات شهری بومهن خبر داد

آمادگی ستاد برف‏روبی بومهن برای بارش برف جمعه

خبرگزاری فارس: مسئول خدمات شهری شهرداری بومهن از آمادگی ستاد برف‏روبی این نهاد برای ارائه خدمات در بارش احتمالی روز جمعه خبر داد.

آمادگی ستاد برف‏روبی بومهن برای بارش برف جمعه

حسن قانبیلی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر بخش خدمات شهری بومهن با سازمان هواشناسی در ارتباط دائمی است.

وی ادامه داد: در بارش برف هفته جاری که از جمعه گذشته آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه داشت، همه معابر درون‏شهری و برون‏شهری مستقر در محور تهران- شمال به خوبی پوشش داده شد.

قانبیلی اضافه کرد: در این بین، نزدیک به 250 تن شن و نمک در معابر بومهن برای تسهیل در رفت و آمد عمومی پخش شد.

مسئول خدمات شهری شهرداری بومهن افزود: همچنین مقادیر مورد نیاز شن و نمک نیز به نهادهای مختلف خدمات‏رسان مستقر در بومهن اختصاص یافت.

وی ادامه داد: امسال تجهیزات ستاد برف‏روبی شهرداری بومهن با مساعدت شهردار و شورای اسلامی شهر نسبت به پارسال افزایش یافته است.

جمع‏آوری روزانه 100 تن زباله در بومهن

مسئول خدمات شهری شهرداری بومهن از جمع‏آوری روزانه 100 تن زباله در این شهر خبر داد و گفت: بومهن به همراه پنج شهر دیگر شمال‏شرق استان تهران زباله‏های خود را در منطقه «گندک» دفن می‏کنند.

قانبیلی تصریح کرد: جمع‏آوری زباله در شهر بومهن به دو صورت مکانیزه و دستی انجام می‏شود و معمولاً میزان زباله بومهن بیش از شهرهای دیگر است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل حجم عمده زباله در سطل‏های سطح شهر به دلیل کارگری بودن شهر بومهن این مهم دو بار در شبانه‏روز انجام می‏شود.

پیگیری خسارات عمدی به اموال عمومی

مسئول خدمات شهری شهرداری بومهن از بروز برخی خسارات از سوی رفتار غیراجتماعی عده معدودی از افراد بی‏مسئولیت به تجهیزات خدماتی سطح شهر خبر داد.

قانبیلی تصریح کرد: صبح دیروز شیشه‏های پله برقی مستقر در خیابان «حاج منصور» بومهن شکسته شد و چندی قبل نیز به موتورهای آن آسیب رسیده بود.

وی اضافه کرد: با انجام چنین رفتارهای نا‏به‏هنجاری، مردم دچار مشکل می‏شوند و از شهروندان درخواست می‏شود با مشاهده چنین مسائلی مراتب را به مأموران انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/25682/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول