اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز بارش برف از نیمه شب گذشته صورت گرفت

انجام عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از عملیات پاک‌سازی، برف‌روبی و یخ‌زدایی محورهای استان از اوایل صبح امروز تاکنون خبر داد.

انجام عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم اظهار کرد: با آغاز بارش برف در استان عوامل راهداری‌های استان در تمامی محورهای مواصلاتی با عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و یخ‌زدایی نسبت به بازگشایی محورها اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز بارش برف و کولاک در محورهای استان ادامه دارد، از رانندگان خواست تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه‌شکن، لباس گرم و سایر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: هم‌اکنون راهداران در تمامی محورهای مواصلاتی استان مشغول به برف‌روبی و پاک‌سازی محورها هستند که با تلاش این راهداران، محورهای مواصلاتی استان باز و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.

وی با تأکید بر اینکه در گردنه اسدلی (محور بجنورد به اسفراین) رفت و آمد با زنجیر چرخ میسر است، گفت: در سایر مناطق بدون زنجیر چرخ نیز تردد برقرار است.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول