اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری کرج:

دستگاه‌های موقعیت‌یاب GPS در ماشین‌آلات برف‌روب کرج نصب شد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردرای کرج از نصب دستگاه‌های موقعیت‌یاب در ماشین‌آلات گریدر برف‌روب این کلانشهر خبر داد.

دستگاه‌های موقعیت‌یاب GPS در ماشین‌آلات برف‌روب کرج نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، سعید صفری اظهار داشت: به منظور افزایش نظارت بر نحوه عملکرد گریدرها به هنگام عملیات زمستانی و نیز تسریع در خدمات‌رسانی و تعدیل امکانات در زمان بارش‌های سنگین برف، برای اولین بار در کرج با حمایت‌های شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری، دستگاه‌های موقعیت‌یاب جغرافیایی GPS بر روی ماشین‌آلات گریدر برف‌روب نصب شد.

وی افزود: به طور قطع با این اقدام میزان افزایش راندمان عملیات ثبت و ضبط شده و برای استفاده‌های بعدی مورد تجریه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

این مسئول عنوان کرد: همچنین تدابیری اتخاذ شده تا در زمان‌های عدم بارش، ماشین‌آلات فوق بدون استفاده نمانده و با امکان رصد آنلاین برای به کارگیری در سایر پروژه‌های شهری و نیز تسطیح زمین‌های بایر و ... مورد استفاده قرار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مانور ستاد عملیات زمستانی شهرداری کرج ادامه داد: در پاییز امسال اولین جلسه ستاد عملیات زمستانی سال 91 با هدف بیان راهکارهای علمی و عملی در زمینه مواجه با مشکلات احتمالی پیش رو در فصول پاییز و زمستان برگزار و ضمن ارائه راهکارهای علمی و انتقال تجربیات سایر مناطق در این زمینه مقرر شد تا تمامی مناطق اطلاعات مربوطه را به‌روزرسانی، جمع‌بندی و یکپارچه‌سازی و به معاونت خدمات شهری ارسال کنند.

صفری یادآور شد: اعزام هیئت‌های تخصصی در زمینه فعالیت‌های زمستانی و انتقال تجربیات سایر کلانشهرهای کشور به تبریز یکی از نقاط برجسته این اقدامات است.

وی اضافه کرد: دستورالعمل‌های فوق مصور به نقشه مسیرهای درجه یک تا سه هر منطقه بوده و به انضمام نکات آموزنده، رنگی و در سایز A3 تهیه و به مناطق ارسال و نسخه کامل که اطلاعات تمامی مناطق شهرداری کرج در آن درج شده، به شورای شهر و سایر ارگان‌های تأثیرگذار ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول