اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد

نجات مسافران گرفتار در ارتفاعات برفگیر تاراز/ وزش شدید باد در نفت سفید

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از نجات مسافران گرفتار شده در ارتفاعات برف‌گیر توسط گروه‌های امدادی این اداره خبر داد.

نجات مسافران گرفتار در ارتفاعات برفگیر تاراز/ وزش شدید باد در نفت سفید

علی عسکر ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: شامگاه روز گذشته 6 دستگاه خودرو با 30 نفر سرنشین که در منطقه برف‌گیر تاراز واقع در ارتفاعات شهرستان اندیکا در برف گرفتار شده بودند، توسط امدادگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

وی افزود: نجات یافتگان در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند و همچنان به دلیل برف‌گیر بودن منطقه در این پایگاه مستقر هستند.

ظاهری تصریح کرد: همه لوازم مورد نیاز شامل اقلام امدادی و مواد غذایی و وسایل گرم کننده در پایگاه اسکان اضطراری هلال احمر موجود است و دراختیار این افراد قرارداده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین ادامه داد: روز گذشته در پی اعلام فرمانداری شوشتر مبنی بر وقوع حادثه در روستای نفت سفید از توابع هفتکل بر اثر باد شدید، امدادگران این جمعیت به منطقه اعزام شدند.

به گفته وی، در پی وزش باد شدید، 30 خانوار عشایر نفت سفید دچار خسارت شدند که امدادگران نسبت به امدادرسانی و اسکان اضطراری این روستاییان اقدام کردند.

ظاهری گفت: در حادثه دیگری بر اثر رانش زمین در روستای قلماب الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک چهار باب منزل مسکونی تخریب شد و چهار منزل دیگر خسارت دید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: 6 تخته چادر، هشت دستگاه والور، پتو، موکت ومواد غذایی و اقلام امدادی در اختیار این خسارت دیدگان قرار گرفته و کار امدادرسانی به آنان خاتمه یافته است.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جوی و بارش‌های اخیر، تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/72004/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول