اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی بویراحمد عنوان کرد

خدمات‌رسانی راهداران به 250 کیلومتر از محورهای برف‌گیر بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد از خدمات‌رسانی راهداران این شهرستان در 250 کیلومتر از محورهای برف‌گیر در چهار گردنه معروف خبر داد.

خدمات‌رسانی راهداران به 250 کیلومتر از محورهای برف‌گیر بویراحمد

سپهدار آسابه در حاشیه برگزاری مانور بزرگ راهداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به کار سخت راهداران در حوزه راه‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان بویراحمد دارای هزار و 700 کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی از مجموع 5 هزار و 800 کیلومتر راه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد ادامه داد: بیش از 450 کیلومتر از این راه‌ها اصلی و فرعی بوده و در این میان هزار و 250 کیلومتر از باقی‌مانده راه‌ها مربوط به راه روستایی است.

آسابه افزود: بسیاری از این راه‌ها در مناطق سخت و صعب‌العبور قرار داشته و در قسمت سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده‌اند.

 وی وظیفه راهداران در چنین محورهایی را بسیار سنگین و طاقت‌فرسا دانست و گفت: همکاران ما در راهداری‌ها در محورهای شهرستان بویراحمد با فرا رسیدن فصل سرما کار شبانه‌روزی و طاقت‌فرسایی را آغاز می‌کنند و تاکنون بهترین خدمات را در سطح راه‌های استان ارائه داده‌اند.

وی انتخاب خود به عنوان راهدار نمونه به نمایندگی از راهداران شهرستان بویراحمد را به عنوان راهدار نمونه سال‌های 88 و 91 دلیلی بر این مدعا دانست و گفت: راهداران شهرستان بویراحمد را به جرأت می‌توان از بهترین راهداران در سطح کشور معرفی کرد چرا که در فصول پر بارش و در گردنه‌های سخت‌گذر این استان تاکنون شاهد کم‌ترین حوادث و سوانح بوده‌ایم.

این مسئول حفظ و نگهداری از راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد همکاران راهدار خود در شهرستان بویراحمد را 50 نفر معرفی کرد و از وجود 45 دستگاه تجهیزات راهداری اعم از برف‌روب، نمک‌پاش، گریدر و لودر خبر داد.

آسابه به طول گردنه‌های برف‌گیر در چهار گردنه باباحسن، مله‌شوره، مارگون و مورگاه اشاره کرد و گفت: در کل و در محورهای مواصلاتی شهرستان 250 کیلومتر مسیر برف‌گیر داریم که راهداران ما با همه وجود در حال خدمات‌رسانی در طول این محورها هستند.

وی مشکلات راهداران را مربوط به پرداخت حقوق و مزایا دانست و گفت: امیدواریم در این زمینه مسئولان مرتبط به‌گونه‌ای عمل کنند که همکاران ما با دلگرمی بیشتری کار خدمات‌رسانی را انجام دهند و دغدغه‌ای به همین منظور نداشته باشند.

انتهای پیام/2571/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول