اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر صورت گرفت

تشکیل 21 کمیته کاری ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل 21 کمیته کاری در ستاد اصلی دهه فجر انقلاب اسلامی این استان خبر داد.

تشکیل 21 کمیته کاری ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی عالی‌پور عصر امروز در نخستین نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال دهه فجر تقارن خجسته‌ای با هفته وحدت دارد، اظهار کرد: امسال و روز 12 بهمن مصادف با تولد نبی اکرم اسلام بوده که باید از این تقارن میمون و مبارک حداکثر استفاده را ببریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان ما همواره در برپایی مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح کشور در زمره استان‌های پیشرو قرار داشته، افزود: همه مسئولان کشوری به این موضوع اذعان دارند و اکنون استان ما در صف نخست ولایت‌مداری در سطح کشور قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه استان ما سال به سال در برگزاری برنامه‌ها تجربیات خوب و ارزنده‌ای کسب می‌کند، تصریح کرد: خلاقیت مدیران و مسئولان موجب می‌شود که بتوان با همکاری مردم برنامه‌هایی در شأن نظام جمهوری اسلامی برپا کرد.

عالی‌پور در ادامه با ذکر اینکه در سطح کشور همواره کمیته‌های ستاد دهه فجر متشکل از 28 تا 30 کمیته است، گفت: در استان و برای امسال این کمیته‌ها را تجمیع کرده و اکنون تعداد 21 کمیته وظیفه برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های ستاد دهه فجر استان را بر عهده دارند.

وی به دلایل این تجمیع اشاره کرد و گفت: برای نمونه به دلیل 100 درصد شیعه بودن این استان نیازی به کمیته تقریب مذاهب در کهگیلویه و بویراحمد نبود و یا اینکه به دلیل نبود ارتش برای برپایی برنامه نورافشانی چنین کمیته‌ای در استان ما شکل نگرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از تشکیل 16 کمیته در 33 نقطه از این استان خبر داد و گفت: شهرستان‌ها نیز به فراخور حال خود کمیته‌ها را تجمیع کرده و برخلاف مرکز استان که 21 کمیته دارد آن‌ها با 16 کمیته به استقبال برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های این دهه می‌روند.

این مسئول، کل کمیته‌های کاری در این استان برای دهه فجر در همه نقاط را 250 کمیته عنوان کرد و گفت: در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌های ما کمیته‌های کاری تشکیل و برای یوم‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی می‌شود.

عالی‌پور در ادامه با متفاوت دانستن دهه فجر امسال با سال‌های اخیر گفت: چند سالی بود که دهه فجر در دو ماه محرم و صفر قرار داشت و آنگونه که باید نمی‌توانستیم برنامه‌های شاد به حرمت این دو ماه عزیز برگزار کنیم که امسال این دهه در ماه ربیع‌الاول قرار گرفته و می‌توان برنامه‌های متنوع و گوناگونی برگزار کرد.

این مسئول به نقش رسانه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی برای هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های این دهه اشاره کرد و گفت: دست همه اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی را به گرمی می‌فشاریم و از آنها برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر استمداد می‌طلبیم.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند که نقش مردم را در برپایی مناسبت‌ها کمرنگ جلوه دهند از همین رو باید کاری شود که برنامه‌های دهه فجر را هر چه مردمی‌تر برگزار کرده و اجازه ندهیم دشمن در این حربه نیز موفقیتی حاصل کند.

عالی‌پور یکی از کمیته‌های مهم در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را کمیته ارزیابی معرفی کرد و گفت: در کمیته ارزیابی کار همه کمیته‌ها و دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس در پایان این دهه دستگاه‌های برتر در زمینه برگزاری بهتر برنامه‌های دهه فجر معرفی و مورد تجلیل واقع می‌شوند.

انتهای پیام/2571/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول