اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

برنامه‌های دهه‌فجر باید عظمت انقلاب را به نمایش بگذارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: برنامه‌های دهه‌فجر باید عظمت انقلاب را به نمایش بگذارد.

برنامه‌های دهه‌فجر باید عظمت انقلاب را به نمایش بگذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین کاشانی‌پور ظهر امروز در نخستین نشست ستاد دهه‌فجر اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که برنامه‌های امسال دهه‌فجر باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شده و عظمت و شکوه آن برای همگان مشخص گردد.

وی ادامه داد: دهه‌فجر فرصت بسیار مناسبی است تا بار دیگر اهداف و آرمان‌های انقلاب برای نسل امروز بازگو شود و آنان را موظف به حفظ این آرمان‌ها نماییم.

این مسئول با بیان اینکه اگر امروز در کشورهای مختلف انقلاب‌هایی رخ داده است نشأت گرفته از حرکت انقلاب اسلامی ایران بوده است افزود: امروز کشورهای دیگر با عبرت گرفتن از انقلاب ایران در برابر سلطه‌گران و زورگویان کشور خود ایستادگی کردند تا انقلابی همچون انقلاب ایران را در کشورشان تجربه کنند.

*مسئولان به مردمی بودن برنامه‌ها در دهه فجر توجه کنند

کاشانی‌پور در ادامه سخنان خود گفت: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران یک حرکت مردمی و خودجوش بود لذا مسئولان باید در تدارک برنامه‌های بزرگداشت این دهه، مردمی بودن برنامه‌ها را در نظر بگیرند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را نیز در پیش داریم مسئولان باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه تلاش خود را دو چندان کنند.

در نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر کمیته‌ها مشخص شدند و مقرر شد که تا پایان ماه جاری برنامه‌های خود را به شورای هماهنگی اعلام کنند.

انتهای پیام/2302/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول