اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات گلستان مطرح کرد

تشریح «نقش انقلاب اسلامی» در بیداری اسلامی طی ایام دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان گلستان بر تشریح «نقش انقلاب اسلامی» در بیداری اسلامی طی ایام دهه فجر تاکید کرد.

تشریح «نقش انقلاب اسلامی» در بیداری اسلامی طی ایام دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وی عصر امروز در نشست ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: لازم است تا چند کار جدید را در استان طراحی کنیم و کارکردها بر اساس مسائل پیش‎روی انقلاب اسلامی تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: با تقسیم گلستان به جغرافیای پنج‎گانه اجتماعات بزرگی را در دهه فجر شکل دهیم تا نهضت توزیع جمعیت در استان به وجود آید و از حوزه ملی نیز افرادی را دعوت کنیم تا نسبت به تشریح نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی مبادرت کنند.

مدیرکل اطلاعات گلستان متذکر شد: دستگاه‎های فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و ... که تجربه مشابه دارند دعوت کنیم که نسبت به بازنگری در مسائل مختلف مبانی انقلاب با توجه به بیداری اسلامی و صدور انقلاب در جهان تلاش کنند که تقریباً توجه به این مهم مغفول مانده است.

وی بیان داشت: مسائل انقلاب که در متن انقلاب با آن مواجه هستیم از آن حد فراتر هستند و در پس این ماجرا، ماجراهای جدی‎تری نیز وجود دارد که تقریباً به صورت خوشه‎ای در سال گذشته انجام شد.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه‎های دهه فجر را دهستان به دهستان برگزار کنیم یادآور شد: متاسفانه ظرفیت مردم را به کار نمی‎گیریم، لذا باید تجمعات منطقه‎ای را شکل دهیم که مردم آن را مدیریت کنند.

مدیرکل اطلاعات گلستان عنوان کرد: برنامه‎های بصیرتی لازم است که در حوزه نهادها انجام شود و سرمایه‎گذاری جدی در این راستا داشته باشیم که موج ایجاد کند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، هویت است خاطرنشان کرد: برای این هویت باید کارهای عمقی انجام شود و لازم است در این راستا دهیاران برنامه‎ریزی کنند که این مهم نقطه اصلی سیاست‎گذاری است.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول