اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی خواستار شد

تبیین اهمیت وحدت امت اسلامی در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی بر لزوم تبیین اهمیت وحدت امت اسلامی و تداوم آن برای تضمین سربلندی مسلمانان در جهان در برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد.

تبیین اهمیت وحدت امت اسلامی در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری دهه مبارک فجر و حماسه نهم دی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران احیا کننده اسلام ناب محمدی(ص) بود و خوشبختانه امروز این انقلاب به الگو و سرمشق سایر کشورها تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در پی وحدت ملت به وجود آمد و اگر وحدت مردم زیر سایه امام راحل نبود، چه بسا این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

استاندار مرکزی دهه مبارک فجر را فرصت بسیار مناسبی برای پرداختن به موضوع وحدت دانست و بیان داشت: مسئولان باید بکوشند در برنامه‌های دهه مبارک فجر اهمیت وحدت امت اسلامی و تداوم آن برای تضمین سربلندی مسلمانان جهان را بازگو کنند.

وی با اشاره به اینکه تبیین اندیشه‌های سیاسی و دینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان عامل وحدت و بازشناسی نقش ولایت در جمهوری اسلامی ضروری است، گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باید بتواند به خوبی و با شکوه و عظمت آرمان‌ها، ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در سطح جامعه بازتاب دهد.

استاندار مرکزی بیان کرد: تبیین گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری با توجه به نقش بی‌بدیل رهبری در هدایت جامعه، بازشناسی انقلاب اسلامی از سایر انقلاب‌ها، تکریم از جهادگران عرصه علم و کارآفرینی، برجسته‌سازی نقش مردم در انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و تقویت همبستگی از مهم‌ترین اهداف و کارهایی است که باید در این ایام انجام شود.

شعبانی‌فرد همچنین با بیان اینکه اثبات کارآمدی نظام دینی در اداره جامعه باید به عنوان رویکرد و محور اصلی برنامه‌های دهه مبارک فجر مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: در گذشته مخالفان اسلام عنوان می‌کردند دین عامل نابودی جامعه بوده و ابزار ناکارآمدی برای اداره جامعه است، این در حالی است که نظام دینی جمهوری اسلامی ایران بر تمامی این تفکرات خط بطلان کشید و ثابت کرد نظام دینی عامل موفقیت و پیروزی، سعادت و کمال جوامع بشری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز موفقیت انقلاب اسلامی در اداره جامعه و ارائه برنامه زندگی به بشریت موجب بروز و ظهور بیداری اسلامی و تزلزل پایه‌های نظام سلطه در جهان شده و شکست صهیونیسم از غزه دلیل روشن و مبرهنی بر این ادعاست.

استاندار مرکزی همچنین خواستار ارائه تصویری هنرمندانه از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی، بازشناسی نقش ولایت فقیه و رهبری، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و حراست همه جانبه از اندیشه‌های رهبری در برنامه‌ها دهه مبارک فجر شد.

حجت‌الاسلام  عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری باشکوه برنامه‌های حماسه نهم دی و دهه مبارک فجر در استان مرکزی خبر داد.

انتهای پیام/87001/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول