اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

‌پایداری حکومت‌ها در چاره‌جویی برای قشر آسیب‌پذیر جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ‌پایداری حکومت‌ها در چاره‌جویی برای قشر آسیب‌پذیر جامعه است.

‌پایداری حکومت‌ها در چاره‌جویی برای قشر آسیب‌پذیر جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در مراسم جشن خودکفایی و توانمندسازی 4 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در تالار ملاصداری دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دین اسلام در زمینه امدادرسانی به محرومان نگاه فقیرپروری، تامین نیازمندی‌های لحظه‌ای مستمندان نبوده بلکه خودکفایی و بی‌نیاز شدن آنها را مدنظر قرارداده است.

وی با بیان اینکه نگاه دین اسلام به امدادرسانی به افراد محروم جامعه متفاوت با مکاتب دیگر است افزود: حکومتی می‌تواند پایدار باشد که برای قشر آسیب‌پذیر جامعه چاره‌جویی کند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: از دامن خانواده‌های کمیته امداد تحصیل‌کردگان فراوانی به وجد آمده‌اند که امروز وجودشان منشا خیر و برکت است.

وی دعای خانواده‌های کمیته امداد را در تثبیت حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار موثر دانست و از دولت مردان خواست برای خدمت به این قشر آسیب‌پذیر جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

دولت زمینه را برای خدمت مردم در سیستان و بلوچستان فراهم کند

نماینده مردم سراوان، زابلی و سیب‌سوران در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان آنگونه که باید در راستای ایجاد اشتغال استفاده نشده است.

هدایت‌الله میرمرادزهی افزود: باید از ظرفیت مرزها، بیشترین استفاده را در راستای اشتغالزایی و تجارت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دولت با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه خدمت‌گذاری مردم را بیش از پیش فراهم کند زیرا که مردم برای توسعه منطقه خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

نماینده مردم سراوان، زابلی و سیب‌سوران در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استان باید منابع و اعتبارات را به گونه‌ای مدیریت کنند که به تهران برگشت داده نشود.

وی خاطرنشان کرد: برگشت اعتبارات به تهران صرفه‌جویی نیست بلکه ضعف مدیریت را نشان می‌دهد که امیدواریم با وجود استاندار جدید سیستان و بلوچستان تمامی اعتبارات جذب پروژه‌ها، طرح‌ها و پیشرفت و توسعه استان و صرف رفاه حال مردم منطقه شود.

انتهای پیام/75004/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول