اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد خبر داد

حمایت کمیته امداد سعدآباد از 412 دانش‌آموز و دانشجو

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از حمایت کمیته امداد سعدآباد از 412 دانش‌آموز و دانشجو خبر داد.

حمایت کمیته امداد سعدآباد از 412 دانش‌آموز و دانشجو

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، علی موفق‌منش شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین حجم خدمات را به افراد مستضعف ارائه می‌کند.

وی افزود: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش بخشی از اقدامات کمیته امداد است که موجبات رشد تحصیلی مددجویان را فراهم می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از حمایت کمیته امداد سعدآباد از 412 دانش‌آموز و دانشجو خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از بحث‌های جدی کمیته امداد توجه به فعالیت‌های فرهنگی و مشاوره برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد است.

موفق‌منش با اشاره به اینکه با پرداخت کمک هزینه تحصیلی امکان ادامه تحصیل مددجویان تحت حمایت این نهاد فراهم می‌شود، اضافه کرد: امدادگران در کمیته امداد در تلاش به منظور ارتقای سطح فرهنگی و سطح تحصیلی مددجویان این نهاد هستند و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان نیز در همین راستا انجام می‌شود.

وی انجام مشاوره‌های فرهنگی به منظور ارتقای سطح تحصیلی و جلوگیری از ترک تحصیل دانشجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری اردوهای تفریحی در راستای تجدید روحیه و ایجاد نشاط و شادابی و همچنین برگزاری مسابقات مختلف را از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت برشمرد.

موفق‌منش بیان کرد: بر اساس آمار موجود 265 دانش‌آموز و 147دانشجو تحت حمایت کمیته امداد سعدآباد هستند و از خدمات مستمر این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: از تمام امکانات و توان موجود برای رشد و ارتقای کیفیت خدمات این نهاد استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول