اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

20 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری به کمیته امداد ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از ابلاغ بیش از 20 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این نهاد خبر داد.

20 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری به کمیته امداد ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: 10 مصوبه به یمن سفر رهبر انقلاب اسلامی برای بهبود در وضعیت اقتصادی نیازمندان استان تصویب شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه نیاز مددجویان حول چند محور اساسی مسکن، ‌جهیزیه و تهیه ملزومات زندگی از جمله امرار معاش قرار دارد، لذا در ابتدای امر این اعتبارات در بخش‌های جهیزیه، گاز کشی منازل مددجویان نیازمند، کمک‌های موردی، خرید لوازم ضروری منازل مددجویان، تعمیر مسکن و احداث سرویس‌های بهداشتی ابلاغ شده است.

حسین‌پور در خصوص جرئیات اعتبارات ابلاغ شده به این نهاد گفت: مبلغی بیش از 11 میلیارد ریال از سوی نهاد رهبری به 6 مصوبه فوق ابلاغ شده و 9 میلیارد ریال نیز از محل منابع کمیته امداد در راستای سرعت‌بخشی به اجرایی شدن این مصوبات اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: برای عملیاتی شدن این مصوبات کمیته امداد، نهاد مقام معظم رهبری و همچنین وزارت رفاه اعتبارات لازم را در این زمینه فراهم می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی همچنین به مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اهدای دو هزار و 800 سری لوازم منزل با سرانه پنج میلیون ریال، احداث سه مجتمع فرهنگی ورزشی و تجهیز و توسعه مجتمع فرهنگی ورزشی شهرستان بجنورد از جمله مصوبات این سفر است.

وی همچنین اهدای 200 فقره جهیزیه، کمک به احداث و تعمیر دو هزار و 100 باب واحد مسکونی، کمک به لوله‌کشی گاز یک‌هزار و 400 واحد مسکونی، پرداخت وام قرض‌الحسنه، 14 میلیارد ریال برای کمک موردی به مددجویان و کمک به احداث یا خرید 600 واحد مسکونی شهری را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول